{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Støjdæmpning til syn {{forumTopicSubject}}

Jeg har sådan en fin yamaha xs 400 se som snart skal til syn. Den har fået eftermont 2 chopper potte (kan findes i mc nøglen) de skulle efter den forige ejers udsagn larme mindre end de originale. men landet ligger sådan at jeg faktisk kan starte bilalarmer når jeg kommer kørende. Det er den fedeste lyd, men skulle jo os helst stadig være gode venner med naboerne.
Kan man putte noget ekstra isolering ind i potten, og i så fald hvilket????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støjdæmpning til syn
  • #1   18. jul 2005 Grydesvampe, dem der af stål, lyder latterligt men det hjælper!!

• #2   18. jul 2005 okay, har os hørt om at man kan bruge glasuld af en art

• #4   18. jul 2005 Købte min cb 500 med en vampire potte på. Fed lyd, men cyklen skulle synes ved ejerskifte. Så var gode råd dyre, da en ny org. udstødning (skulle have det hele skiftet, da vampire potten er en bolt on) koster 2500. Nå, men af med potten, og så 10 stålulds grydesvampe ind i mellemrøret. Klippede et lille stykke hønsetråd til så det passede over hullet og på med potten igen. Så kunne svampene ikke ryge ud i potten. Afsted til syn, og cyklen strøg lige igennem. Det skal lige siges, at grydesvampe i mellemrøret er den bedste neddrosling jeg har hørt om... cyklen nægtede at bevæge sig over 130 !!!!! Men kør ikke for langt med det, da det kan ødelægge motoren.

• #5   19. jul 2005 det med hullet til at komme det igennem er intet problem. der sider 3 møtrikker bagi så det hele kan pilles ud. men jeg takker for svarene og suser i rengørings afd...

Kommentér på:
Støjdæmpning til syn

Annonce