Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorstop...
  • #1   10. jun 2004 Nu skal man jo vide lidt mere end det du har skrevet, for at finde ud af hvad der er i vejen. Føles det som om den løber tør for benzin eller er det tænding der sætter ud?

• #2   11. jun 2004 den rykker et par gange og så går den ud og det hjælper ikke at give fuld choker. men ca efter 10min kan jeg starte igen med fuld choker og den starter på 3cyl 10 sek senere kommer den 4cyl derefter kkan jeg køre igen men ikke stærkt så går den ud igen over "160" .......

• #3   11. jun 2004 Jeg havde nogle problemer med at min satte ud og gik i stå det var en tændrørs hætte som havde for stor modstand, det kunne du jo prøve at kigge på jeg mener at de skal have omkring 3.2K ohm.

• #4   11. jun 2004 Det her lyder altså som om den ikke for noget benzin, har du tjekket om benzin filter er stoppet, det kan kun være benzin eller tændning, meget kunne også tyde på det kan være noget i karburator som er stopped, jeg håber du finder fejlen, så du kan komme ud og køre igen. mvh Jan k

• #5   18. jun 2004 jeg tror at jeg har fundet fejlen det var tankdækselet der var stoppet...

og mange tak forbesvarelserne

Kommentér på:
Motorstop...

Annonce