Suzuki SV - Eksperthjælp søges! :-) {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har en Suzuki sv 650 (fra 99), som har noget af en ujævn motorgang. Den kunne ikke starte fordi den havde stået stille i flere år, men efter alt krystalisering var fjernet fra svømmerhus og dyser, så kørte den mere eller mindre perfekt. Problemet er nu, er jeg har kørt ca 15 km på den så vil den simpelthen ikke længere. Motoren dør ud og er svært ved at holde i gang. Omdrejningerne hopper op og ned, og motorcyklen går til tider helt ud. Den er herfra svær at få liv i igen, men hvis det endelig lykkes er den igen svær at holde i live. Jeg har prøvet at skifte tændrørerne på den hvilket giver den ny liv, men holder kun de 10-15 km før det kører ujævnt igen. Desuden står den også og prutter ind imellem i tomgang. En video på følgende link kan måske spore jer ind?
https://youtu.be/1LCBPs5PKHU
Hilsen Jakob
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.944
Der er kun een måde at rense karburator ved stilstand: ultralydsrensning og derefter rens af tanken...ellers står du med samme problem igen. plus et nyt benzinfilter.
mar 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 923
mar 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.478
Få nu de karburatorer renset, der er masser af små gange som stadig er stoppet så den får forkert blanding og kvæler dine tændrør, derfor hjælper det at skifte.
Vær nu en sød dreng og hør på de voksne
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
Suzuki SV - Eksperthjælp søges! :-)