{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie/ fedt fra kardan træk?
  • #1   18. jun 2019 Nu synes jeg faktisk din cykel er forbavsende ren, i hvert fald efter min standard smiley

Men bortset fra det, så er der jo olie i drevet og der kan sagtens være gået en pakning så det siver. Det er noget fedtet stads med høj viskositet så måske det ligner fedt når der kommer støv på?

Hvis jeg var dig ville jeg checke niveauet i drevet. Et godt bud ville være at løsne bolten lige bag akslen og checke at olien når op til kanten. Hvis ikke, er det nok tid at efterfylde/skifte... eller måske skifte en pakning hvis det er meget slemt.

• #2   18. jun 2019 1#
    Forbavsende ren? Olien render jo ned af dæk siden smiley

Den er helt klart utæt et sted, få det skiftet nu, istedet for at vente til det er "meget slemt" smiley

• #3   18. jun 2019 Tak for hurtige svar. Jeg skynder mig, at få det tjekket - jeg er dog stadig i tvivl om, hvad det er der skal skiftes/laves?

• #4   18. jun 2019 Det er nok en pakdåse der er gået. Muligvis kan du se hvor olien kommer fra, når du tager baghjulet af. Jeg kender ikke din model, men det er helt sikkert noget du skal have lavet inden du fortsætter kørslen. Olie på dækket er ikke godt og et drev uden eller med for lidt olie kan blive dyrt.

• #5   18. jun 2019 @2 point taken, jeg kiggede på kardanboxen, den ser da ret ren ud.

@trådstarter, du skal have hjulet af for at se hvor den er utæt. Start med at læse denne og de næste 5 sider, så vil du sikkert blive meget klogere på din MC smiley

https://www.manualslib.com/manual/612332/Yamaha-Virago-Xv535.html?page=72#manual

Kommentér på:
Olie/ fedt fra kardan træk?

Annonce