2.262 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Quickshifter Quickshifter
Hvilken Quickshifter skal jeg vælge til CBR, hvilken er den bedste til skift både op og ned?
0 synes godt om
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.914
Men det er et gæt, for du har ikke fortalt hvilken CBR du mener...
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.914
Men auto blipper fungerer kun på cykler med drive-by-wire...
dec 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 8
Der vil jeg klart anbefale HealTech QuickShifter easy, den fungerer som stand alone enhed og er nem at montere og endnu nemmere, at justere og “lege” med. Den har dog allerede en fin opsætning standard.
Samtidig super kvalitet!
Og så er prisen til at overkomme
Du får lige et link til den her:
https://motostyle.dk/shop/quickshifter-easy-healtech-1866p.html
aug 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
dec 2008
Det kan slås fra hvis du ønsker, at bruge kobling ved nedgearing og du synes, at funktionen forstyrrer.
Man kan også via appen helt slukke for systemet, hvis man ønsker at køre en tur uden QuickShift.
Genialt og gennemtænkt system.
Og HealTech QuickShifter easy fås skam til din lækre Honda
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 471
man kan jo stadig fint geare op og ned uden koblingen når det skal gå lidt tjep, men quickshift er muligvis mere skånsomt/idiotsikkert (og formentligt hurtigere endnu)
spørger kun for at blive oplyst
dec 2008
Quickshifteren laver er tændings eller brændstof “cut” (på nogle modeller begge dele), som gør at at du sikrer dig at tryk/stres på gearkasse er ikke eksisterende under gearskifte. Ved du kan lette på gassen og skifte gear uden kobling på langt de fleste cykler, men det bliver aldrig det samme og slet ikke, når det skal være rigtig sjovt
Plus du sikrer dig at du ikke skader gearkassen.
Og så lyder det også bare pisse fedt med sådan et tændings cut og et lynhurtigt gearskifte
Derudover kan HealTech’s også bruges som en komfort skifter, hvis man kører længere ture er det klart en luksus ikke, at skulle trække i koblingen 2-300 gange.
Som en lille bonus slider du faktisk også mindre på koblingen..
Det er vel stadig lidt individuelt om man synes det er fedt, brugbart eller bare en ekstra gadget/legetøj til cyklen.
Som du selv egentlig også nævner
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 471
Det lyder meget smart, har aldrig prøvet at køre med det, det må jeg få gjort noget ved!
Mht lyden så er en af de bedste ting jeg ved også at rende farten af ned i gennem gearene uden kobling, så den rigtig kan pludre i trompeten
Måske det slet ikk er så dumt endda, vidste feks ikke det med komfort funktionen og det lyder jo vældig brugbart på vejen.
nov 2014
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 2
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 825
Både på bane og gaden.
Quickshifter