{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Hjælp til LED pære på ZX10R 2006?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg står og gerne vil have LED pære i fronten på min Kawasaki zx10r, årgang 06.
Har ikke forstand på MC, derfor er jeg meget i tvivl.

Jeg har spurgt ved 2 forskellige forhandlere, de begge mente noget forskelligt.

Den ene sagde man skal ha den "boks/relæ" hvad det nu er, for ellers bliver ledningen rigtig varm og kan brænde lednings nettet, den anden sagde jeg bare kan sætte LED pære direkte i?

- andre der har prøvet det samme?? Som VED hvad der skal til.

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til LED pære på ZX10R 2006??
  • #1   30. maj 2019 Dem jeg har set der er magen til alm pære og ikke har en boks har været med virkelig dårligt lysudbytte! KUN til at give en flot farve i lygten, ikke nok til at man kan se noget som helst i mørke.

Og dem der har den boks, der skal du selvfølgelig også bruge boksen.

Du kan få et fantastisk lys med LED pære til eftermontering og køber du de rigtige lyser de også hvor de skal, men den eneste måde at få lovligt LED lys på, er at købe en ny lygte der er lavet med det og syne cyklen med den..

• #2   30. maj 2019 Led trækker mindre strøm end halogen, så det belaster ledningsnettet mindre.

• #3   30. maj 2019 Nu er ledningsnettet jo bygget til alm. pærer, så der er da ingen grund til at montere noget for at bruge mindre strøm. smiley

• #4   31. maj 2019 Hvis du set de led. lys på det blinker for hurtig for de brug mindre strøm men hvis du set en led. relæe på så blinker igen normal. Enkelt

• #5   29. sep 2019 Jeg er bare nysgerrig, da jeg selv står med samme idé til min ZX6R fra 2006. Fik du det til at virke, hvis ja, med hvilke pærer? Var der plads til køleren på LED-pæren i lygtehuset?

Kommentér på:
Hjælp til LED pære på ZX10R 2006??

Annonce