Dæk og fælge på Honda CM400T 1981 Dæk og fælge på Honda CM400T 1981
Hej alle, jeg har lige et par spørgsmål vedr. min ombyggede Honda CM400T fra 1981. Jeg vil gerne have nye dæk og (i særdeleshed) fælge på "Ruth" (ja, det er den blevet døbt..) og det troede jeg var lige til...jeg blev klogere...eller nærmere ikke klogere...
Det viser sig først og fremmest at man - tilsyneladende, ikke kan købe et sæt matchende dæk i hhv. 18" (forhjul) og 16" (baghjul), hvis man gerne vil have nogen lidt udover det sædvanlige - hér er jeg ude i noget enduro dæk... Og når man så endelig finder det man gerne vil have, så laves de ikke de størrelser jeg skal bruge!
Mit spørgsmål går nu på: Har nogen en idé eller et link til, hvor jeg kan købe et sæt fælge i 16" med tromle bagpå og skive foran? Brugt, nyt, fra kina eller US det er same same, bare det kan lade sige gøre og evt. et link til en dæk-sælge-side der kan matche disse
Jeg er klar over at cyklen bliver mere ustabil fortil når man sætter mindre dæk og fælge på - men det overlever jeg nok - er temmelig erfaren bag et styr.
På forhånd tak, og go´ tur!
M.
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
apr 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
Dæk og fælge på Honda CM400T 1981