211 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Morten E
Morten E
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Dæk og fælge på Honda CM400T 1981 Dæk og fælge på Honda CM400T 1981

Hej alle, jeg har lige et par spørgsmål vedr. min ombyggede Honda CM400T fra 1981. Jeg vil gerne have nye dæk og (i særdeleshed) fælge på "Ruth" (ja, det er den blevet døbt..) og det troede jeg var lige til...jeg blev klogere...eller nærmere ikke klogere...

Det viser sig først og fremmest at man - tilsyneladende, ikke kan købe et sæt matchende dæk i hhv. 18" (forhjul) og 16" (baghjul), hvis man gerne vil have nogen lidt udover det sædvanlige - hér er jeg ude i noget enduro dæk... Og når man så endelig finder det man gerne vil have, så laves de ikke de størrelser jeg skal bruge! smiley

Mit spørgsmål går nu på: Har nogen en idé eller et link til, hvor jeg kan købe et sæt fælge i 16" med tromle bagpå og skive foran? Brugt, nyt, fra kina eller US det er same same, bare det kan lade sige gøre og evt. et link til en dæk-sælge-side der kan matche disse smiley

Jeg er klar over at cyklen bliver mere ustabil fortil når man sætter mindre dæk og fælge på - men det overlever jeg nok - er temmelig erfaren bag et styr.

På forhånd tak, og go´ tur!

M.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæk og fælge på Honda CM400T 1981
  • #1   9. apr 2019 Kan du ikke få et sæt matchende dæk, hvis du leger lidt med størrelserne?

• Morten E
    Morten E Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   10. apr 2019 @jabbekot når du siger “leger lidt med størrelserne” - hvad tænker du så på, kunne du uddybe den? For jeg går udfra at man ikke kan sætte større/mindre dæk på en fælg der er hhv. 16” eller 18”...eller er der noget jeg misforstår? smiley Dækkene må gerne være bredere, så længe de passer med svingarm, skærme osv.

• #3   10. apr 2019 Yup, jeg tænker netop at prøve forskellige kombinationer mht bredde.. Måske du så kunne få et ensartet sæt dæk

Kommentér på:
Dæk og fælge på Honda CM400T 1981

Annonce