Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæk og fælge
  • #1   31. maj 2014 Højst sandsynligt, ellers havde ingeniørerne ikke sat en pil som indikere retningen.

tænker jeg.......

• #2   31. maj 2014 Hvis det er forhjulet er det meget normalt, er det baghjulet er det en ommer.

MVH

• #3   31. maj 2014 Skal man lave det om eller lad det vær. Baghjulet er ik samlet endnu. Det ska vende rigtigt pga skiven og tandhjuler.

• #4   31. maj 2014 Var lige ude at kigge på min mc, det dæk jeg har på nu står der front og så en pil. der skal den self vende rigtigt, har bare set flere for dæk vende modsat da det både bliver brugt til forhjul og baghul.
    Håber det gav mening

• #5   31. maj 2014 Ja ok. På min peger dækket rigtig vej som er vist med pillen, men fælgen peger så modst vej. Har glemt at se det efter.
    Så dækket peger rigtig men ik fælgen. Så det er det det irritere mig nu. Om de helst skal peger rigtig begge ting eller om det er ligemeget.

• #6   31. maj 2014 Fælgen kan kun sidde på een måde! sidder fælgen forkert men dækket rigtigt så sidder det hele jo stadig forkert da fælgen jo kommer til sidde forkert?
    står der front og en pil? eller er der bare en pil?

• #7   31. maj 2014 På dækket er der både pil og front. Dækket vender rigtigt. Pil frem ad.
    På fælgen er der os en pil. Men først når man piller skiverne kan man se pilen. Den pil vender så modsat iforhold til dækket som peger rigtigt. Håber at du kan forstår de som jeg skrev??

• #8   31. maj 2014 Ja nu forstår jeg, men jeg tænker bare om ikke kun fælgen kan monteres på een måde? er speedo drev og sådan ikke på fælgen? eller er den nyere en det?
    Jeg tror det er meget vigtigt at fælgen vender rigtigt og står der front og pil på dækket skal det også vendes rigtigt.
    Der er bare nogle dæk der kan monteres både for og bag og der monteres mønstret "modsat" af i bag, men i dit tilfælde med front og pil skal det hele vende korrekt

• #9   31. maj 2014 Ok fælgen kan sagtens sidde på begge måder.
    Har ik speedo med hjulet.
    Piller nok hjulet af igen og få vendt det rigtig. Blir nød til at gøre det, der må vær noget om det når der os er pil på fælgen hvordan den skal vende.

• #11   31. maj 2014 Jesus!
    Det er første gang jeg tror jeg er blevet dummere af at læse en tråd herinde.

prøv nu lige at holde tungen lige i munden.
    Dækket har en pil på der skal pege i rotations retningen. At have en pil på dækket der skal pege fremad bør man kunne indse er for dumt.
    Fælgen kan kun vende een vej,der er en pil der igen viser rotations retning, IKKE en pil der skal pege fremad.

hvordan kan noget så simpelt blive så svært?

• #13   31. maj 2014 Ja pil på dækket viser retning, ja.
    Og på fælgen er der os en pil. Spørgsmål var om det har store betydning hvis pil på
    Fælgen ik peger som den skal. Og fælgen kan godt vende den ene eller anden vej. Og ja der sidder skiver på begge sidder af fælgen. Så det kan den sagtens.

• #14   31. maj 2014 Ja det kommer af igen og blir sat rigtigt på.
    Tak for svarene gutter. Go weekend

• #15   31. maj 2014 Hold nu kæft i er dumme

Pilen drejer jo rundt når man drejer fælgen en ½ omgang

Griner endnu over denne tråd

• #16   31. maj 2014 ja, at vende dæk/fælge forkert har en betydning smiley

• #17   31. maj 2014 smiley

Kommentér på:
Dæk og fælge

Annonce