505 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

SV650 K7 ABS problemer SV650 K7 ABS problemer

Da jeg satte min MC i opvarmet garage i efteråret virkede alt som det skulle. Da jeg så i år skal køre den til mit værksted hvor jeg laver service kan jeg se at ABS lampen nu lyser. Dette bliver den ved med, selv efter gentagende tænd og sluk af MCen.
Nogen gange slukker den lige ganske kort ved første igangsætning efter start, men tænder næsten med det samme igen.

Hvad kan der være sket over vinteren? Og hvor starter jeg med at lede efter problemet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SV650 K7 ABS problemer
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #1   6. apr 2019 ABS følere og ABS kransene på hjulene.

• #2   6. apr 2019 Kransene ser fine ud, har lige haft hjulene af, hvor ender ledningerne til sensorerne? Jeg skal vel kunne måle en eller anden form for spænding ved stikket til sensorerne når jeg drejer hjulene rundt ikke?

• #4   6. apr 2019 Jeg havde hjulene af EFTER fejlen opstod. Så det et altså ikke i denne forbindelse at der er opstået fejl. Jeg tror dog jeg er lidt nærmere at finde fejlen. Når der ikke er tænding på MCen, kan jeg måle 140 ohm ned gennem ABS pumpen, som derfor dræner mit batteri helt.

Dioden i speedometeret lyser med det samme jeg drejer nøglen som normalt. Men normalt skal den slukke så snart jeg begynder at køre, men det gør den ikke. Af og til slukker den i 1 sekund i det jeg begynder at trille første gang men tænder så igen. Jeg tænker om det kan være en fejl på min ABS pumpe som er årsag til problemet?

Kommentér på:
SV650 K7 ABS problemer

Annonce