1.455 visninger
|
Oprettet:
Nærlys i begge forlygtepærer {{forumTopicSubject}}
Hej MCG
Er der nogle her som ligger inde med "how to do" nærlys i begge forlygter på en Yamaha FZ8 Fazer?
Evt. også "partslist".
Jeg er godt klar over at teksten kan drejes i en anden retning end den er ment
Et spørgsmål som selvfølgelig også skal med, er det lovligt eller kan den synes med lys i begge pærer?
På forhånd tak.
Thomas
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 472
jul 2017
Følger: 22 Følgere: 75 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 122
Jeg købte et nyt sæt relæer, monterede dem på 10 min og så var den klaret.
https://www.squaredeals-ltd.co.uk/triumph-headlamp-relays-for-sprint-speed-4--other-triumph-models-1xpair-2417-p.asp
Den er synet med det, og jeg har kørt med andre der siger det ikke blænder.
Det er noget med det var ulovligt i Tyskland på et tidspunkt, derfor måtte Triumph lave det med nær i en lygte og fjern i den anden. Men som sagt, hele ledningsnettet var lavet klar til lys i begge lygter.
jul 2006
hvis det er sådan det forholder sig, så kig på stikkene til pærerne og i den side hvor der kun er to ledninger, forbinder du det frie ben på pæren til det tilsvarende ben på den pære med tre ledninger i stikket
mener at det er det midterste ben på pæren der er til nærlys..
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 210 Emner: 104 Svar: 3.870
jul 2006
-og kan ledningerne ikke klare det, så springer sikringen jo heldigvis før der sker ledningerne noget. gør den så det, er det jo bare at smide et relæ ind i mellem..
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 112
Så hellere lave lidt ledningsarbejde gennemført, end bare hurtigt at luse på den anden pære....
jul 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 14 Svar: 62
Der dog lige et lille men i forhold til alt det i skriver - jeg bor PT i Tyskland indtil sommeren 2021.
Så jeg tror jeg lige skal forbi det lokale TÜV center for at hører om det er lovligt hernede.
Nærlys i begge forlygtepærer