{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

CBR 600 PC??? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer derude.
Nu vare det ikke længe før jeg efter lang tids misundelse bliver en af jer. Jeg står nemlig snart for at skulle investere i min første cykel.
Det bliver med stor sandsynlighed en CBR 600 men.... hvilken årgang skal man vælge.
Jeg har researchet en del på nettet de sidste par dage men jeg kan ikke finde ud af hvad forskellen på pc25 og pc31 modellen er. Kan nogen hjælpe....please.
Der er vist også noget med at der skete nogen ændringer i præstationen på cykel omkring 1994 eller hva og i så fald hvilke?
Håber det er noget i kan svare på...
Ses snart derude.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CBR 600 PC???
  • #1   21. maj 2004 Eneste jeg kan hjælpe med er, at det hedder rc og ikke pc, når det handler om model;).

• #2   21. maj 2004 Kim tager fejl der. Cyklerne hedder nemlig pc25 og pc31. Pc31'eren er bare en lidt nyere model end den anden. Om der er den store forskel, tror jeg nu ikke. Men den har vel fået den sædvanelige opdateringstur, som cykler for efter et par år. Jeg har selv en kammerat med en pc25, og den kører bare perfekt...!'

Søren

• #3   21. maj 2004 Hej Rune!

Jeg har selv én pc25 (F2) fra 91, - den kører godt, og vil sige at jeg synes den er meget direkte i styringen, - det eneste jeg er træt af er gearkassen. Den har de typiske klonk-lyde som honda er kendt for. Du kan læse om min og evt. skrive hvis du vil have uddybet det lidt! Forskellen på pc25 og 31'eren er at 31'eren har mindre modstand i motoren og har fået ram-air (giver lidt ekstra hk oppe i fart)... mener også man kan justere mere på affjedringen på 31'eren også har den 105 hk... De går i hvertfald bedre end 25'eren har en kammerat der har én! Held og lykke m. at finde en god kværn!
    mvh Klaus

• #4   21. maj 2004 Rasmus H.

Beklager fejlen i tidligere indlæg. Du kan evt. skrive din mail - eller komme på msn... så kan jeg give dig lidt yderligere info og data!
    mvh Klaus
    klaus_p79@hotmail.com

• #5   21. maj 2004 Cool.. det er sgu rart at os uvidende kan få hjælp.
    Klaus! Kan jeg tolke det som om, at pc31 altid er lig F3 model eller hva? Er det ikke rigtigt, at pc31 har en oval indsugning lige under forlygten mens pc25 indsugning ligger lidt længere tilbage på siden af cyklen?
    Hvad giver du i øvrigt i forsikring for din kære.

• #6   21. maj 2004 I øvrigt er min mail: r2xh@get2net.dk.
    Info eller tilbud er altid velkommende!

• #7   26. maj 2004 Jo f2 modeller = pc25 og f3= pc 31. De vejer det samme og stellet er det samme. Men motoren og affjedringen er forskellig. Desuden siges det at f2 modellen har lidt tendens til at hyle i bremserne v. bløde opbremsninger... det kan kurreres m. lidt kobberfedt... men det er en svaghed, - ligesom gearskiftet. Dermed ikke sagt det er en dårlig mc, - bare noget jeg har erfaret. Synes du skal overveje andre mc'er også! - zx6r skulle gå fantastisk godt... og er lidt lettere. min mail: klaus_p79@hotmail.com så kan vi altid udveksle lidt informationer der!

Kommentér på:
CBR 600 PC???

Annonce