363 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Knastkædestrammer m.m. Knastkædestrammer m.m.

Hey derude

Jeg leder efter en knastkædestrammer til min Suzuki Gsx-r 250! Nogen der kender en pris og til hvor man evt. kan købe sådan en fætter? Gerne uoriginal også.

Hvad er konsekvenserne ved ikke at skifte en knastkæde, samt skal man skifte kæde samtidig?

Mvh. Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knastkædestrammer m.m.
  • #1   11. maj 2005 hey mester.

kæden koster 400bobs, mener strammeren koster 600 bobs. det bæiver i hvertfald lige under 1 kg til sammen. kan kun købes orginalt siger min mekanikker.
    skla du til at skifte knastkædestrammeren? min er også meget vag.

Fuck det
    har du mulighed for at ringe til mig, det er meget nemmere at forklare.
    61711569

mvh

morten

• #2   11. maj 2005 Okay, var bange for det ville koste noget mere!

Jeg ved endnu ikke om jeg vil skifte, da det kun er svagt. Det ses jo tit på disse maskiner.

Det er mere monteringen jeg er bange for! Hvor lang tid kan det tage på et værksted? Det lyder nemli dyrt!

Hvad sker der hvis knastkæden ryger?

• #3   11. maj 2005 det samme som hvis tandremmen knækker på en bil. Ny motor.

• #4   11. maj 2005 Okay, det var straks værre.

Ved du om det er noget som er tidskrævende at skifte?

• #5   11. maj 2005 aner det ikke, ved ikke hvor den sidder, men det kunne jeg da forestille mig, knastkæden sideer jo midt inde i motore, men jeg ved ikke om man er heldig strammeren sidder samme nmed ventilerne. ved det ikke.

• #6   16. maj 2005 At skfite strammeren alene er stortset virkningsløst. De plejer at bruge omkring 5 timer på at skifte kæden og strammer, og så stiller de også ventiler. Men hvis skinen også er fucked bliver det rigtigt dyrt.

Kommentér på:
Knastkædestrammer m.m.

Annonce