551 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ledningsnet på glatis :( Ledningsnet på glatis :(

Så for satan. Så skete det jeg frygtede allermest. I forbindelse med samlingen af den gamle katana, har jeg fået problemer med ledningsnettet.
Jeg troede jeg havde fået forbundet alt korrekt (ifølge de billeder jeg har taget, da jeg skilte den ad), men nu virker for- og baglygte, men blinklys virker ikke og der er ingen tænding på OVERHOVEDET smiley

Hvad faen gør jeg? Jeg er 100% spasser til det ledningsmæssige, hvilket vel ikke er noget skide godt udgangspunkt for fejlsøgning. Jeg håber fanme ikke der er brændt noget af, eller knækkede ledninger. L*rt!!!

Jeg har lagt et billede op på min profil af de "nye klæder". Hvad siger I til det?

Mvh
Studen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ledningsnet på glatis :(
  • #1   7. maj 2005 Der er ikke nogle sikringer som er gået???

• #2   7. maj 2005 Sikringerne skulle være i orden.... Jeg har vist bare lavet ged, et eller andet sted i forbindelserne.

Mht. polvending. godt nok er jeg Håbløs, men så håbløs er jeg alligevel ikke smiley

Der sker absolut INTET, når jeg trykker på startknappen. Ingen lød fra startermotor, eller tændrør (man kan da godt høre gnisten som et lille klip ik'?)

• #3   7. maj 2005 er der monteret alarm/startspærre på den??

• #4   7. maj 2005 Kører starteren slet ikke? du er ikke kommet til at aktivere dødmandsknappen? du skulle vel ikke ha monteret en ny tændingslås? så kunne det være den, det har jeg nemelig lige selv gjordt, så var der ingen forbindelse til starteren og blinklyset virkede ikke fordi der manglede en ledning i den nye tændings kontakt,m men ellers er det sgu svært når man ikke lige kan se det for sig, men gå det hele igennem stille og roligt fra ende til anden, og tjek grundigt alle stel ledningerne....

MVH Tonny

• #5   7. maj 2005 Det er fanme mystisk det her. Jeg begynder at blive alvorligt nervøs. Når jeg bypasser starter-relæet, dvs. forbinder startermotoren direkte til batteriet, sker der nada. Jeg er dog sikker på der løber en strøm, da jeg får lys på en målepære...

Hvad sker der??

• #6   7. maj 2005 OK, her kommer så den pinlige forklaring: Det viste sig, at der ikke var stelforbindelse på relæet.... Jeg var helt sikker på jeg havde testet det til at begynde med, men nej. Kraftidiot!! Mange tak for tipsne alligevel.

Mine blinklys virker stadig ikke, så hvis I har nogle ideer til en løsning på det, ville jeg være meget taknemmelig smiley

Mvh
    Studen

• #7   8. maj 2005 Ja Ja hvad var det jeg skrev sidst i mit indlæg ???? smiley

Kommentér på:
Ledningsnet på glatis :(

Annonce