413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kim S
Kim S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Motorproblem Motorproblem

Da min kære zzr1100 har valgt at ødelægge motoren, vil jeg gerne høre om der er andre der har haft problemer med cylinder nr. 3 i den forbindelse.
Er der nogen som ved hvor man kan fremskaffe en ny brugt motor.
Har undersøgt at en renovering af den gamle løber op i omkring 20.000 kr. uden timeløn. så pyha.
Motoren har kørt 39.000 km.

Hilsen
Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorproblem
  • #2   31. maj 2007 find en zzr1220 motor, den er meget stærkere både holdbarhedsmæsigt og effektmæssigt.

• #3   31. maj 2007 Mig bekendt er der problemer med lejesmøringen på zzr1100 C-modellen om det er cyl 3 ved jeg ikke, men problemet skulle være løst på D-modellen fra 93 og frem så det er nok den type motor du skal gå efter ...............

Ny motor , prøv evt. www.garage-danois.dk

• #4   31. maj 2007 GPZ1000RX og den første model ZZR1100 har problemer med 3. cylinder. Det er ikke så udbredt på ZZR'en men det er der. Find en D-model motor, den har ingen problemer.

• Kim S
    Kim S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   1. jun 2007 hej alle

Super med alle de hurtige svar, det er fedt.

Det er en årg 93 jeg har, men damn hvor er jeg træt af det. Har lige fået en pris på en motor idag på 15.500 kr.

Prøver noget af det i har skrevet, men skulle der være fler som har et godt råd, så skriv endelig.

Tak for hjælpen,

/Kim

Kommentér på:
Motorproblem

Annonce