{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.541 visninger | Oprettet:

kølervæske {{forumTopicSubject}}

Hej folkens så er jeg her igen. Jeg har lige tømt min kølervæske for at smide noget nyt på men bliver lidt i tvivl om jeg bare skal smide nyt i beholderen og at køleren selv hiver noget op og jeg derefter skal fylde mere på eller om jeg skal hæle i beholderen og også direkte ned i køleren?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kølervæske
  • #1   29. apr 2018 hvis der er kølerdæksel på din køler skal det selvfølgelig i der og så i beholder bagefter , start den op til den bliver varm lad den køle af og derefter på beholderen igen efter behov husk halv af hvert vand/helst kalkfrit og kølervæske smiley sådan ville jeg gøre det smiley

• #2   29. apr 2018 Hvis du ikke har erfaring, så søg guide til din motorcykel på youtube:

Søg for eksempel på "change antifreeze suziki vl"

Og husk:
    Kølervæske skal blandes med vand som angivet på dunken (nogle vil lige være gode ved deres MC og blander mere kølervæske i, og så vil kogepunktet faktisk blive lavere og dårligere).

Vær sikker på at kølesystemet er luftet ud (tænd motor og efterfyld når luft bobler ud). På de fleste MC'ere er køeren højere end motoren. Men især biler overopheder nogle gange og dør, fordi der ikke er luftet ud.

• #3   29. apr 2018 Oka perfekt tak til jer begge.

Yes jeg har kølervæske og demoraliseret vand.

Men skal jeg så hælde helt til op i køleren?

• #4   29. apr 2018 "demoraliseret vand" smiley

• #5   29. apr 2018 Haha godt spottet.

demineraliseret vand. Det er de her tykke finger jeg har der ødelægger det for mig smiley

• #6   29. apr 2018 Jeps fyld køleren helt op på med låget og fyld beholderen bagefter, tryk evt kølerslangerne sammen med fingrene for at få luften op i top start den lad den blive varm køl af fyld efter smiley

• #7   29. apr 2018 der er nu også færdigblandet kølervæske der ikke skal fortyndes så du skal lige sikre dig at den skak fortyndes først... og hæld op i køleren indtil væsken lige dækker elementet ...så der er plads til ekspansion....

• #8   29. apr 2018 Tak for hjælpen

Kommentér på:
kølervæske

Annonce