Benzin problem? {{forumTopicSubject}}
Jeg er på udkig efter en GXSR400 og skal ud og se på en i næste uge, men har fået lidt skumle oplysninger om den. Det drejer sig om at benzinhanen er gået i stykker og ikke kan lukke på den. Sælgeren siger så at han nok skal skifte den når han har den nye i næste uge. Det skumle er så at han siger at benzinen løber ned i motorolien på den hvis ikke hanen bliver lukket når den står stille. ??? Jeg ved ikke så meget om motorcykler, men roder meget med biler og har haft mange knallerter. Der sidder da en flyder i kaburatoren og stopper tilførslen når den er fuld gør der ikke? hvis den så ikke virker kan det så løbe ned i cylinderen? Det bør der jo så ikke ske noget ved, men kan det løbe forbi stempelringene.
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 167
MVH Tonny
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 100
Jeg ville bare gerne høre om der var andre der havde set det før, eller det vr en røverhistorie for at dække over en slem defekt.
Jeg har nu en RS125, den lukker jeg kun benzinhanen på når den skal overvintre i garagen. Den får da godt nok et par vrid en gang i mellem så den ikke gror fast.
Eller ville jeg gerne høre om der er andre ting jeg skal se efter på sådan en gsxr400 før jeg køber. Jeg ved godt at det er en gammel maskine og at den nok har fået nogle klø, men er der noget der plejer at gå i stykker på dem?
Mvh. Ulrik
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 100
Mvh. Ulrik
Benzin problem?