530 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hjælp til køb af Suzuki Gsx250R hjælp til køb af Suzuki Gsx250R

Jeg skal ned og kigge på en en sådan cykel, som er nysynet, cyklen har gået 45000km, og er fra 90. , hvad skal man kigge efter på sådan en maskine, jeg tænker på hvad de har af svagheder?

Håber på hurtige svar da jeg skal ned og kigge på den Torsdag Fredag Eller Lørdag?.

Ps. Hvilken potte skal man vælge til samme cykel, gerne en med go lyd, og hvor finder man den billigst?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til køb af Suzuki Gsx250R
  • #1   4. maj 2004 Hej Carsten

Fin lille cykel, du skal kigge på havde selv en som den første, er den nysynet eller skal den synes?

Mvh. Morten S

PS. du er velkommen til at ringe på 26915042 (07-23), så skal jeg forklare lidt om hvad du skal være opmærksom på.

• #2   4. maj 2004 Hej Morten
    Cyklen skulle være nysynet, men hva er der at tjekke på en sådan makine?

• #3   4. maj 2004 motor vigtigt! Bremser(Skiver Tykkelse) Membraner i karb. skal helst være skiftet inden for et år, de bliver møre og det koster hk.. dæk og kåbe samt alm, sund fornuft
    Mvh. morten

• #4   4. maj 2004 Som Morten skriver, så skal du være opmærksom på alle de sædvanelige ting som fx. dæk, bremser (slidtage, møre slanger osv.) osv.
    Jeg har hørt fra flere uafhængige kilder, at den lille snurretop skulle have lidt problemer med toppakningen. Så hvis den ikke er skiftet i løbet af de 45.000 så skal du nok påregne det!

Det er jo altid en idé at have en bekendt med, som ved lidt om motorcykler, hvis ikke man selv er istand til at dømme om den er ok eller ej!

Go fornøjelse!

Mvh Jacob.

• #5   5. maj 2004 Ja, toppakningen kan være et problem.
    Kan give mindre effekt hvis ikke den er blevet skiftet.
    Og tykkelsen på skiver skal også tjekkes hvis den skal synes. Har kun kunnet finde dem som originale og så koster de altså ca. 2400 pr stk.

• #6   5. maj 2004 Hej Carsten
    Jeg har en til salg. Se den på den blå avis til kr,. 28.000,-
    Der står bla. at den har været kørt af pige de sidste 4 år.
    Lars B

• #7   5. maj 2004 Jeg har også en til salg med nyrenoveret motor (5.500km.) Prisen er 25.000,-
    Se billeder på min profil.
    Jeg ville nok ikke købe en med 45.000km. på tælleren, da motoren ikke kører mere end ca. 50.000km. før den trænger til at blive renoveret. Min blev total-renoveret ved 49.000km.

• #8   5. maj 2004 Nu er den solgt!!!

• #9   9. maj 2004 Det er nok lidt sent, men håber dette kan bruges.

En god ting at kigge efter er, om bremseskiverne evt er skæve. Er de det skal der slås et hak af prisen, da nye(rer) skiver koster kassen. Mislyde er også en god ting at lytte efter, det giver det sig selv når maskinen står i tomgang, hvordan den skal (ikke) lyde..
    Kør en tur på maskinen og mærk om den går godt i gearkasen og om den evt hopper ud af gear.
    Tag bremserne lidt hårdt og mærk hvordan maskinen opfører sig og evt hvordan affjedringen er, og om den er som den skal være.

Held og lykke!

Mvh Søren

Håber det kunne bruges..

• #10   14. maj 2004 Tak for hjælpen folkens, har nu købt min "min" cykel.

Det blev som sagt en lille GSX250R en årg92, med 17400km på tælleren.. Den skal lige shines lidt op og ha en ny potte (hjælp kan ikke finde en) og et par småting, så kommer der billeder...

Kommentér på:
hjælp til køb af Suzuki Gsx250R

Annonce