Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  konstruktiv ændring
  • #1   20. mar 2007 Den kommer til at se nogenlunde sådan ud:
    http://img260.imageshack.us/my.php?image=1146510981ny6.jpg

• #2   20. mar 2007 Ja , så lang tid du ikke ændre på de bærende dele , dvs sige ramme, gaffel/svinger , bremser osv. så skulle det sagtens kunne lade sig gøre

• #3   20. mar 2007 Som du selv er inde på, så er det som regel motor,bremser og styretøj der bliver fokuseret på, hvis der er tale om konstruktive ændringer.

Så længe du overholder min/max dimensioner (højde/længde/bredde, lygtepositioner....), så er der ingen problemer i det.

Så jeg ville bare gå i krig! smiley - Interessant projekt!

PS: Mener jeg har set en FZR600 i R6-trim på nettet

• #4   20. mar 2007 Måske skal bagstellet justeres lidt i længden, men det er pga. den nye bagende, gør det noget smiley eller skulle jeg få synet den før jeg går igang.. smiley fordi jeg skal køber en uden afgift her i september og går igang smiley glæder mig total meget.

• #6   20. mar 2007 det kommer meget and på hvor meget eller hvor lidt synsmanden ved om noget for realt så gælder 20% reglen for konstruktive ændringer af motor køretøjer også mc, og den bliver efektueret meget kraftigt over for harleyér

mit forslag er gør det men gem alle de stumper du piller af kør så til syn med ombygningen og se om den ikke går igennem

Kommentér på:
konstruktiv ændring

Annonce