Så stik dog hænderne i lommen! Så stik dog hænderne i lommen!
Så stik dog hænderne i lommen!
Hvis ikke man ved, hvad man udtaler sig om, bør man holde fingrene LANGT væk fra tastaturet.
Der er flere eksempler på folk, der spiller kloge og giver "gode" råd til folk, der spørger om hjælp, se eksemplet, der linkes til nedenstående.
At påstå der er linksgevind ved forreste tandhjul, kan få staklen til at ødelægge udgangsakslen fra gearkassen i forsøg på at skrue låsemøtrikken af.
At opgive et forkert moment (for højt eller for lavt, som i dette tilfælde) kan være lige så ødelæggende for økonomien, og det der er værre, nemlig helbredet.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=32320
Mvh.
Jan L
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 836
Du har helt ret i hvad du siger. Jeg er med dig 100%.
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.270
Har et eksempel med en der skrev at man bare sku pudse mc'en i bremsevæske så sku den nok blive fin... Sådan en IDIOT!!!!
Det kunne jo være der var nogle uvidende (nye mcister) der fulgte rådet og endte med en ødelagt cykel...
Rune
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Den er da på højde med lærlingen der bliver sendt på lageret efter en pose kørneprikker, eller spejderdrengen der skal hente en bøtte knofedt :o)
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 810
i kan selv tænke jer til udfaldet.
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 991
apr 2006
Følger: 39 Følgere: 85 MC-er: 12 Emner: 463 Svar: 2.207
Ofte kan det dog være sværrt at være 100% sikker, hvis man f.eks. ikke har samme model, og så kan man jo lige notere at man ikke er sikker, men det "plejer" at forholde sig således.....:-)
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 432
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.436
Det glæder mig, at du er enig Røssig.
Mikael P, Jeg vil hellere se, at forum går død, end at et af medlemmerne gør det grundet et dårligt råd.
Rune, Ja der er ingen grænser for, hvad man kan "lære" her.
Frank, Jeg anser dig naturligvis ikke for en stakkel. Du kører mc, og så er man priviligeret. Jeg ville bare blive ked af det, hvis du blev en stakkel grundet et dårligt råd.
Søren L, Det er noget vrøvl. Man giver ikke sine venner råd, man ikke er sikker på, i en god mening.
Chris, Mere vrøvl. Det er først langt nede i tråden, at det kommer frem, at momentet ikke er for en SV, og der findes ikke (mig bekendt) SV'er med links gevind ved forreste tandhjul..
Jeg håber, at mine sure opstød bliver opfattet positivt, idet jeg ser alle brugere på sitet her som værende venner, der vil hinanden det bedste. Det var i hvert tilfælle mine intentioner med indlæggene.
I ønskes alle en god, sikker og klippefri sæson.
Mvh.
Jan L
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.436
Så stik dog hænderne i lommen!