1.622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hyperpro Streetbox - erfaringer? Hyperpro Streetbox - erfaringer?

Hey

Jeg overvejer kraftigt at opgradere affjedringen på min GSX-R 600 K5.

Jeg søger derfor erfaringer om hvad der spiller og hvad der ikke spiller.

Cyklen bruges til hverdag, men skal trimmes til 'fast road' kørsel og måske en trackday eller to i fremtiden.

Jeg har kigget lidt på forskellige løsninger, og er faldet over Hyperpro Streetbox, som er en pakke med bagdæmper/fjeder(460 Emulsion), Progressive forfjedre, gaffelolie og en opsætningsguide.

Lad mig gerne høre om jeres erfaringer.

Mvh
Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyperpro Streetbox - erfaringer?
  • #1   13. apr 2017 Hvad koster streetbox'en.
    Jeg har selv fået opgraderet en tidligere MC "z1000" 2008 med hyperpro springkit, og justeret det ind efter den guide som medfølger.
    Det var en kæmpe stor succes.
    På en anden MC "gsxr 600" 2004 har jeg tidligere fået renoveret bagdæmper, og monteret ny fjeder på denne, samme tur fik forgaflen, det kostede omkring 4500-5000-,
    Og ærlig talt, så skulle jeg nok ha' købt ny bagdæmper dengang... det blev aldrig 100 procent godt...
    Hyperpro er i den bedre ende når man taler affjedring...

• #2   13. apr 2017 Ja man kan købe sig til en masse ,
    Jeg fik opgraderet min blade og have også først tænkt mig at få ny bagdæmper,
    Efter en snak med Hyperpro Jan kron/michael blev deres klare anbefaling at afmontere gafler og bagdæmper,så ville de kikke og total renovere med olie gas fjedre mm alt ialt billigere en en middelmådig ny dæmper,
    Jeg kan kun sige det ændrede cyklen kolossalt selv bagsædepasseger sagde det var en kanon forbedring,
    Så prøv at ringe og snakke med Hyperpro

Mikael

• #3   13. apr 2017 Jeg er ved at montere Hyperpro på min CBR1100XX og jeg ser meget frem i mod at køre med det.
    Alle dem jeg kender som kører med Hyperpro har været meget glade for det.
    Evt tag en snak med ham her http://www.mc-hyperpromontage.dk/

Han kan fortælle dig rigtig meget om dem smiley
    og han er en fin fyr

PS...jeg gav ca 4800 for et sæt med forstærket fjeder på bagdæmper og nye forfjedre

• #4   13. apr 2017 Streetboxen koster ca 5000kr

• #5   13. apr 2017 Det undre mig lidt at når jeg søger på hyperpro forgaffelfjedre til en bestemt type cykel så kommer de kun i en model/hårdhed/rate og det virker lidt underligt at "one size fits all"

For at få ting til at spille kræver det da et gevaldigt samspil mellem vægt på fører og de givne fjedre der er sat på, også selv om det er progressive.

Har jeg overset valgmuligheder et eller andet sted ?

• #6   23. mar 2018 Hej, endte du med at købe streetboxen og hvad syntes du i såfald om den?

Kommentér på:
Hyperpro Streetbox - erfaringer?

Annonce