Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda VTR 1000F Firestorm fra 98
  • #1   14. feb 2007 karburator meget tørstig med powercomandog åbne akrapovic 8-10 km/l tank 16l .køre rigtigt godt ,fed lyd
    og der da mange at dem . V2 moment
    mvh peder

• #2   14. feb 2007 Hej Tommy.

Har haft en i lidt over 2 år .Den er i den tørstige ende og kørte ca 10km pr ltr med min kørestil. Måske kan der trækkes flere km.ltr ud af den uden jet kit på ? .En lidt blød affjedring er det eneste kritikpunkt jeg kan komme på , havde ikke svært ved at bunde forgaflen ud ved lidt frisk kørsel så især et par progressive fjedere er nok det første du skal overveje at anskaffe hvis du køber en.................Modellen fik lidt bedre affjedringskomponenter og andet instrument på med den faceliftede version der kom i 2001 ellers er de første og sidste årgange praktisk talt ens.. Kørte ca 33000km på den uden problemer. cyklen er blevet brugt godt og grundigt når motoren ellers var varm og drak hverken olie eller vand .havde 64000km på tælleren da den blev solgt....

Kan absolut kun anbefale vtren...............................

/thomas

• #3   14. feb 2007 jeg har haft sådan en og den er med kaburator, der kører ikke så mange af dem bla. fordi prisen var tæmmelig høj ifht. suzukis tilsvarende model.jeg tror det var op imod 30000 dyrer fra ny, og så var den tørstig, dog kører den længere end peder beskriver...den har fået hug for affjedringen men min holdning med mindre man kører som et svin er det absolut noget man godt kan leve med...jeg synes det er en rigtig fin allrounder af den lidt federe og hurtigere slags...og så holder den!!
    tjek evt mit foto album ud...
    hvis der er spørgs mål er du velkommen!

• #4   14. feb 2007 efter min mening en alt for "pæn" V2´er. Jeg savner brutalitet, råstyrke, motorkraft og at den bider fra sig. Den er for "blid" kontra en TL´er, Mille, VTR SP
    Men igen, det kommer an på hvad man er efter. smiley LIdt en "søndags" cykel der kan køres af alle smiley :) (no offence)

• #5   14. feb 2007 mik... fatter da slet heller ikke hvad du bygger den på, men ok hver sin lyst

• #6   14. feb 2007 MIK P en VTR smider akkurat samme på hjulet som en SV1000, En VFR når ingen af de 2 andre til sokkerne når vi taler moment. Så dit argument holder ikke

• #7   14. feb 2007 Mik P : Vfr ???? det må være en joke når vi snakker moment !!! Der er da ringere bundtræk i en viffer sammenlignet med vtren og en vtr er ligeså solid...... ??

/Thomas

• #8   14. feb 2007 Tjaeeee, i den video med Performance Bikes der har været linket til så mange gange her på forum, hvor de kører Firestorm, TL1000s og 916, er Honda'en deres fortrukne wheeliebike.
    Den er ikke ligeså hurtig og brutal, men den er lettere at køre. Modellen fra 2001 er at foretrække, den ahr fået en 3L større tank og lidt bedre forgaffel.

• #9   14. feb 2007 Mødte en ved Træf på Toppen, der om torsdagen/fredagen byttede sin BlackBird ud med en Firestorm. Han var nu godt tilfreds med trækket i den V2'er, så Mik P's kommentar kan jeg ikke nikke genkendene til.

/
    Jesper

• #10   14. feb 2007 sebastian none taken*GG* er sgu nok også lidt af en morfar, men på den fede måde...

• #11   14. feb 2007 jep VTR er en lækker wheelie bike, men den opfører sig alt for pænt! Det er der også rigtig mange reviews der siger. Den bider ikke rigtig fra sig på nogen måde. Men det er der jo både fordele og ulemper i. Grunden til de vælger dne som wheelie bike er at både 916 og TL er alt for ringe afstemt i motor, dvs som standard praktisk talt umilig at holde jævnt på hjul smiley en pc3 gør tricket smiley

Kommentér på:
Honda VTR 1000F Firestorm fra 98

Annonce