{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.196 visninger | Oprettet:

Aprilia SL1000 Eller Honda VTR 1000F. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Håber i kan hjælpe lidt.

Vil skifte min Yamaha YZF 600 ud med en cykel med V2 motor. Jeg har kikket på Aprilia SL 1000 Falco (Helt ny, Kr. 145.000 hos forhandler) eller Honda VTR 1000 Firestorm (Helt ny Kr. 130.000 Hos forhandler). Er der nogen der ved hvor jeg kan læse en Anmeldelse/ Test af de modeller, har søgt på nettet med kan ikke rintig finde noget om dem.

Hvis du har erfaringer med en af de 2 maskiner vil jeg meget gerne høre din mening.

På forhånden tak smiley

Mvh Kenneth (som forhåbelig snart køber ny bike)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia SL1000 Eller Honda VTR 1000F.
  • #1   20. maj 2005 hej kenneth hvis du har en email eller mdn så kan jeg sende en brugt test af honda.ps honda =kvali.
    mvh allan h

• #2   20. maj 2005 msn

• #3   20. maj 2005 De store erfaringer har jeg dog ikke, men en mening...

Hælder helt klart til Apriliaen. Motoren er stærkest og designet er i mine øjne flottest (den er virkelig flot)

Skotten (scott) inde fra Linien har en sølvfarvet falco hvor han har fået den chiptunet og nogle virkelig lækre potter på. Den lyder himmelsk.

Jeg mener også at Falcoen køre længere på literen en Firestormen, samtidig med at Falco har 21 liter i tanken og Firestorm kun 16, det betyder at man får meget længer aktionradius og ikke hele tiden skal ind og tanke.

Spændt på hvad du vælger, og send straks billeder af den det bliver når handlen er hjemme..

Bo

• #4   20. maj 2005 Perfekt Allan, du må meget gerne sende til kornbeck@gmail.com

Bo- Jeg var inde og se på Falcoen i går og det er sku en fed og flot maskine, forhandleren fortalte også at jeg kunne få den chiptunet og få 2 Aprilia Racing Carbon potter på . Normail prisen var ca. 9000, men hvis jeg købte maskinen skulle jeg give 4500 for det. Har også lige hørt det med den "lille"" tank størrelsen på Hondaen.
    Jeg skal selvfølgelig nok uploade en masse billeder når jeg har handlet . Tak for jeres svar .

• #5   20. maj 2005 Hej Kenneth,

Jeg har taget mig den frihed, at sende en test til dig, hvor Falco sammenlignes med Honda VTR, Ducati 1000 DS og Suzuki SV1000S. I denne test hælder testpesonerne alle til Apriliaen. Det var bla. denne test, der var med til at overbevise mig, at jeg belv nødt til at eje en Aprilia SL1000.

Mvh,

Allan

• #6   20. maj 2005 Tjaee jeg har nogle tests liggende af dem begge, men det er af den gamle VTR1000, har desværre ikke mulighed for at sende dem elektronisk.
    I 2003 kom den faceliftede VTR til DK. Den har en 19L tank så det hjælper på det.

Begge MC er gode maskiner. Aprilia'en er den der er mest til race af de 2 og det score den point på i test.
    VTR'en er lidt "blødere" i det ala VFR...

Hvorom alting er. Begge MC er gode til landevejen, dagligdagen og touing. Så prøv dem begge og vælg den du bedst kan lide for der er ingen af dem der burde skuffe dig.

Personligt ville jeg vælge Honda'en. Den er mest harmonisk i både design og køremåde, og en prisforskel på 15.000,- kan man da godt mærke. Den betaler ferien smiley

/
    Jesper

• #7   20. maj 2005 så er testen sendt til dig.
    mvh allan h

• #8   20. maj 2005 Ville lige nævne at ham her måske vil sælge sin falco smiley
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3051
    En spændende og flot mc...

• #9   20. maj 2005 tag dog også hensyn til levering af resrvedele. har hørt fra 4 forskellige at aprillia imp (tmp) er meget ringe til at lewvere dele. alm kåbedele op mod 6 måneder.

• #10   20. maj 2005 Allan P og Allan.(nibe) H Tak for jeres mail, det er superfedt du ville sende den, mange tak.

Offslow B- tak for oplysningen smiley

J S - Glæder mig også rigtig meget til den dybe dejlige lyd smiley

Også mange tak til alle jer andre der er kommet med jeres svar, det er rigtigfedt at høre jeres mening om de 2 maskiner.

• #11   20. maj 2005 Rettelse :

Allan P og Allan.(nibe) H Tak for jeres mail, det er superfedt i begge ville sende de test , mange tak.

• #12   20. maj 2005 Andre T: jeg har nu prøvet begge, og mit valg er stadig VTR. Men det er jo et spørgsmål om temperament.
    Det eneste argument jeg har for at holde sig fra Falco'en er TMP, som Jens c også nævner.

Kenneth K: Held og lykke i din jagt, jeg er overbevist om at hvad du end vælger bliver du glad.

/
    Jesper

• #13   27. maj 2005 Hej Igen.

Så har jeg besluttet mig.

Mit valg er blevet Aprilia SL 1000 Falco. Har læste en masse gode test af den og har prøvekørt den 2 gange. Det er sku en fed maskine og den køre rigtig god. Jeg får den leveret med Aprilia Racing Carbon Potter incl Chip, og SpyBall Alarm i næste uge. Jeg skal nok tage billeder og laver også et lille lyd klip : - )

• #14   28. maj 2005 smiley

Glæder mig til at se hvilken farve det bliver

• #15   5. jul 2005 Så har jeg fået min falco smiley se min profil.

Kommentér på:
Aprilia SL1000 Eller Honda VTR 1000F.

Annonce