1.213 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Dårlig motorgang Dårlig motorgang

Hej. Jeg har problemer med min goldwing 1200. Den kører egenligt ok ved lave omdr. men efter kort tid ca. 3 min med 4000 omdr begynder den at gå på 2 ell 3 cyl, mister trækkraft og går ujævnt. Jeg har skiftet følgende uden held: Tændspoler,tændrør, benzin filter og pumpe, motorstyringsboks, fået karburatorerne renset og justeret.
Jeg er snart ved at løbe ud af ideer og håber at der er en af jer der måske sidder inde med gylden viden. Mvh Ivan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig motorgang
  • #1   7. jul 2016 Jeg havde et lignende problem på min zxr 750, hvor det viste sig at der var en vakuum ventil som ikke kunne holde tæt( og dermed ikke kunne skabe nok vakuum). Det gjorde at karburatorene ikke kunne trække nok benzin ned i svømmerhusene, og de derfor blev tømt når den fik nogle omdrejninger. Det resulterede også i at min gik på 2-3 cyl. Når den fik nogle omdrejninger og motorgangen blev normal igen med lave omdrejninger (under 3-4000 O/min)

• #3   7. jul 2016 ventiljustering ... måske

• #4   7. jul 2016 Du kan jo lige tjekke, om du har en vakuumlæk.. Sprøjt wd40 eller bremserens rundt om studserne ved karburatorerne og det om motorgangen ændrer sig. Det skal den nemlig ikke..

• #5   8. jul 2016 Det lyder som om den kører tør for benzin...evt knæk på benzinslange, så der ikke er fuld gennemgang..?

• #6   28. jul 2016 Hej igen.
    Netop vendt hjem fra ferie tog jeg og skilte det hele af igen, fandt en nåleventil der sad fast i den lille fjedrende stift i midten, fik den løsnet og justerede svømmerhøjde til 7mm og nu kører den ok. Så tak for alle input

Kommentér på:
Dårlig motorgang

Annonce