{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Martin H
Martin H
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 11

Udsæt ved varm motor {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået et frustrerende problem med min Cb 1300. Den har været på værksted for at få udbedret en skade på venstre side. Efter jeg får cyklen tilbage, kører den meget dårligt, når jeg har kørt nogle km. Værkstedet har set på den igen, men siger, at det ikke er deres problem!!?
Men de vil gerne skifte pumpen i tanken, fordi de mener, der er rust i tanken. Pumpen koster kun små 10000kr ;-(
Øv.! Jeg får cyklen hjem og finder en ny pumpe på E-Bay og får den skiftet, men det hjælper ikke en skid?

Hvad skal jeg nu prøve!?
Måske en tændspole? Der er skiftet tændrør
NB. Sagen med værkstedet kører ved FDM med advokater
Vh Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udsæt ved varm motor
  • #1   18. jun 2016 har du givet 10.000 for en benzin pumpe?
    "meget dårligt" du må være lidt mere beskrivende... hvordan køre den dårligt? Intet træk? Hakker? Slukker?

• #2   18. jun 2016 Så vil jeg vente til sagen er kørt færdig. Ikke skriv noget her. Det kan bruges mod dig og heller ikke råd med det selv. Da det så kan stå at du selv har rodet med det og fucket noget op.

Trist at sige. Men du kan ikke kører på den, før sagen er afsluttet

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    sep 2014

#3   18. jun 2016 #1 nej jeg købte en på e-Bay til 500-700kr
    Når den er kold, kører den okay, men jo varmere den bliver, jo værre kører den. Den vil ikke tage gas, begynder måske ved 160 km/t også bliver det bare værre og værre. Motoren stopper bare med at tage ved

Ja jeg ved det godt, men sgu lidt træls at have en MC jeg købte for under et år siden for xxxkr og så ikke kunne køre på den, det kan jo nemt tage et helt år

• #4   18. jun 2016 Kender det godt at undvære sin kværn. Men så må man enten få det lavet hos en der kan lave det og droppe sagen eller holde stille smiley

Havde selv min på værksted i 3 uger. Værkstedet havde travlt, så de glemte mig næsten.

• #5   19. jun 2016 Prøv at åbne dit tankdæksel når den begynder at kører dårligt. Det kan være tilstoppet tankudluftning.

• #6   19. jun 2016 Prøv at lave en kompressions test når den er kold og en når den er varm... Det ødelægger ikke noget...

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    sep 2014

#8   19. jun 2016 #7
    Nok lige tidligt nok jeg fik solgt den cb1100 ;-(

Du giver mig dårlig nerver men det kunne værre den god ide

Det har vi prøvet men det hjalp ikke

Til info er tanken blevet malet og dæksel i venstre side "generator" udskiftet + noget mere men det er kun småting

• #9   21. jun 2016 Nåååå... Så kom du selv med svaret, typisk når der er blevet malet tank.

Malestøvet sætter sig i benzin filteret, ret let at skift. Desvære kommer der også tit noget i længere ud i systemet.
    Så dyserne skal ud og ultralydsrenses, der er lidt arbejde i det. Men stort set alle Bosch centere, har udstyret til at klare den opgave.

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    sep 2014

#10   21. jun 2016 #9
    Men vil cyklen opføre sig som den gør ved skidt i dyser?
    Den kører jo godt ved kold motor
    Vh

• #11   21. jun 2016 den har også længere sprøjtetider ved kold motor.

den har alle symptomer for malestøj.
    fejl på div temp, map... osv sensore vil kommer ud ved en OBD test. (Som jeg går ud fra værkstedet har lavet)
    Men fejl pga skidt kommer nemlig ikke med en fejlkode.

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    sep 2014

#12   21. jun 2016 Det lyder som en gode mulighed
    Er det noget du har været udsat for før?
    Så er det lige om jeg skal vente på de advokater,eller selv gøre noget så jeg kan komme ud og kører igen
    NB. Kan rust også værre skyld i det samme?

• #13   21. jun 2016 Ja en hel del gange... Det er ikke mere end et 2 timers Job.

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    sep 2014

#14   21. jun 2016 Så ud med dyserne de skal så til en der kan Ultralysrendse dem?

• #15   21. jun 2016 Det er ret vigtig det er en der har en dyse rensere. ultralyd i sig selv er ikke nok

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    sep 2014

#16   21. jun 2016 Super det må blive det næste så, mange tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Udsæt ved varm motor

Annonce