{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Udsæt ved koldstart....! {{forumTopicSubject}}

Hey!

Jeg har en Honda CBR 600 fra '99...

Når jeg starter den og den er kold, og gir den lidt gas,så tager den ikke gassen rent, men sætter lidt ud! (giver den ikke meget gas på kold motor!) Når den blir varm er der ingenting, der tager den gassen fint og rent! Jeg kører på 92 blyfri..... er det normalt eller er der noget galt med fx tændrør eller lign??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udsæt ved koldstart....!
  • #1   29. jun 2004 chocker?

• #2   29. jun 2004 Hey ruben, ja der er lige den med choker:-) det er det eneste jeg kan komme på, men min gør det også lige når den er meget kold, men ikke mere end det faktisk er væk når man har fået hjelm og handsker på, så hvor længe bliver di ved med det? Men en helt anden ting. Jeg tror måske det ville være en god ide at gå lidt op i oktan, er rimelig sikker på de helst min., skal køre på 95okt. og ved den forhandler jeg købte min ved anbefalede han at gå helt op til 98okt. så det køre jeg på. håber du løser problemet hvis der er et:-) Ellers en rigtig maskine du har fundet dig der:-)
    Henrik..

• #3   1. jul 2004 jeg kan klart anbefale at du fylder 95 på din cykel i stedet for, da at du vil få en bedere motorgang end du har nu. Jeg kører selv CBR (1000) og kan klart mærke forskel ved at køre 95 i stedet for 92, så giv de ekstra øre og stop noget ordentligt benz på din kværn.

Ang din cykel sætter ud ved koldstart, har jeg selv haft problemet da jeg stoppede 92 på cyklen, dog som Henrik skriver start cyklen giv dig tid til at tage hjelm og handsker på, og når så det er klaret så prøv at give lidt gas (3-4000 RPM) så skulle den gerne klare sagerne fint.

• #4   1. jul 2004 Takker!

Jeg husker selvfølgelig chookeren!

Jeg fylder okt. 95/98 på den fra nu af - vidste ikke hvad den skulle have! Men jeg tror nu det er det.....sys nu oz jeg kunne mærke at den var blevet lidt "død" - kunne jo skyldes benzinen?! kan også være det bare er mig der er blevet vandt til optrækket...! ;o)

• #5   1. jul 2004 Nu mangler vi jo så bare noget ordentligt vejr...!! Skod sommer vejr!!

• #6   1. jul 2004 så sandt så sandt... glæder os til der kommer lidt sol..

Kommentér på:
Udsæt ved koldstart....!

Annonce