906 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Honda CB 650 Custom 1983 4 cylindret Honda CB 650 Custom 1983 4 cylindret
Nogen som ved helt præcist hvad der er lavet ved den for at drosle den til 50 hk, ville gerne have de 63 hk den er født med?
1 synes godt om
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 777
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Evt større dyser osv?
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 232 Svar: 20.608
På en CX500 er en del af droslingen til de 27hk, nogle forrør med mindre indvendig diameter.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
http://de.honda.de/service/motorraeder/service_leistungsumruestung.php
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
http://mcshop.dk/produkter/25-honda/601-knastaksel-cb-650-14101-426-000/
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Måtte ringe til Nellemann og få et par tips, der igennem fandt jeg så de tyske papirer.
Tro mig, jeg havde forinden surfet rundt, men fandt ikke noget konkret.
Dengang var forsikring i Tyskland dobbelt så høj hvis man kom over 50 hk, derfor havde de 27, 50 og 63 hk i CB650, 27 var den mindste klasse, med 28 hk var man oppe i den mellemste.
Honda CB 650 Custom 1983 4 cylindret