{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  går ikke godt i motor.
  • #1   14. maj 2016 den går vist ikke på alle propper. kontroller stikkene til tændspolerne.

• #2   14. maj 2016 Hjemmevideo kan være en svær en, men se lige filmen selv og sæt dig i en fremmeds sted. Man kan jo hverken se eller høre hvad der der er fumlen, kamera skramlen, ja jeg bliver i tvivl om hvad der er op eller ned.
    Hører en motor der starter og stopper, lyder som et halvt dødt batteri.

Det er en ommer !

• johni b
    johni b Tilmeldt:
    apr 2010

MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #3   14. maj 2016 Forstår dig godt. Men det var lige det jeg kunne klare:) ville mene man godt kunne høre at den skyder men jeg køre til byen nu og køber et set nye tændrør til den. Hvis det ikke hjælper får jeg lige min søn til at filme smiley

• #4   14. maj 2016 Det er i hvert fald helt sikkert at den ikke kører på alle 4. Er det noget der er sket fra dag til dag? Første skridt er helt sikkert at tjekke tændrørene, og ellers undersøge om den får benzin. Hvis det ikke giver pote kan det være tændkabler/hætter, eller endda tændspoler. Men lidt mere info og en bedre video vil gøre folk herinde i stand til at yde bedre hjælp.

• #5   14. maj 2016 Hvor gammel er den?

• #6   14. maj 2016 lyder som om den går på 2 en halv cyl måske en dårlig spole. måske dårlig tændrør eller hætte . skidt i karburator en stram ventil hvem ved.

• johni b
    johni b Tilmeldt:
    apr 2010

#7   14. maj 2016 karburator er ranset. 4 nye tændrør. men fik den til at stoppe med det ved at holde for den slange i ser på filmen tilsidst. men anden gang jeg ville starte op i den var det galt igen. er tæt på at finde fejlen nu smiley
    det er ud af den slange den skyder det luft.
    https://www.youtube.com/watch?v=ozImpvftelc

• johni b
    johni b Tilmeldt:
    apr 2010

#8   14. maj 2016 fejlen er fundet og første tur på cyklen er i hus smiley tak til jer der prøvet at hjælpe. det var 2 propper som manglet. så det kostet 20kr fik den også billig pga den ikke gik godt i motor men det gør den nu smiley

• #9   15. maj 2016 Hvad var det helt præcist der var galt siger du? smiley

Kommentér på:
går ikke godt i motor.

Annonce