{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Rengøring og justering af karburator {{forumTopicSubject}}

Hej MCG'er,

jeg har fået mig en fin gammel Suzuki GSX 250 ES fra 1982. 100 % original og under 10.000 km på tælleren.

Desværre har den manglende kørsel, som cyklen jo nærmest har lidt under, medført at karburatorerne helt sikkert kunne have rigtig godt af en rengøring og justering.

Er der nogen, der har fået det udført hos forhandler før og dermed kender en ca pris på sådan en operation? (Har fundet nogle MEGET gamle emner her på forum, så tænker de er outdated)

Jeg tør nemlig ikke helt kaste mig ud i projekt karburator, fordi jeg ikke tidligere har prøvet det - på trods af en fin ny Haynes manual smiley

Findes der nogle med erfaring udi dette?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rengøring og justering af karburator
  • #1   7. apr 2016 Vil du spare lidt penge, så skil dem ad selv, for det kan være tidskrævende og tid er penge (ud af din lomme) køb evt et repsæt på ebay, så du ikke render ind i at skulle have dem af igen. Vær opmærksom på om studserne mellem karbur og topstykke ikke er revnet og møre i gummiet, så suger den falsk luft og kører dårligt.

• #3   8. apr 2016 Leo: Perfekt, har svaret dig smiley

Allan: Jeg ville virkelig også gerne selv klare den, men jeg synes bare, at den her omgang er så vigtig for cyklen, at jeg hellere vil have en med forstand på den slags til at gøre det, så cyklen kører som ny.. Så kan jeg lære at arbejde med mekanik på alle mulige andre projekter på cyklen smiley Men ellers tak for rådene smiley

• #4   9. apr 2016 Ja ja, men nu får Leo så lov at lave den, så sparer du da en slat der, fint nok.

Kommentér på:
Rengøring og justering af karburator

Annonce