{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Flemming  F
Flemming F
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Manglende nær + Fjernlys på Dragstar 650 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt problemer med min Yamaha XVS 650, Dragstar 97'. Nærlys og fjernlys virker ikke. Jeg har tjekket ledninger og sikringer osv osv, men intet hjælper. Det mærkelige er, at 'overhalingsknappen' ved venstre håndtag virker fint, dvs. at fjenlyset lyser, når man trykker knappen ind.
Positionslys virker fint, men når jeg skifter til nærlys på kontakten på højre side så sker der intet. Kontakten på venstre side som styrer nærlys+fjernlys virker heller ikke. Jeg har skiftet H4-pæren med det hjalp ikke.

Mit spørgsmål er nu, om det måske er et relæ som er gået, og i så fald hvilket relæ.
Håber I kan hjælpe

mvh Flemming

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende nær + Fjernlys på Dragstar 650
  • #1   3. apr 2016 Det er vel ikk fordi du har slukket lyset ved højre hånd ?

Go aften smiley

• #2   4. apr 2016 hmm om det er det samme her ved jeg ikke,
    Jeg havde lidt det samme på min foreblade og der var det en stel forbindelse i et stort multistik under kåben ,
    Jeg ville prøve at finde multistik og køre stel udenom stik,

Mikael

• #3   4. apr 2016 Et el-diagram og et multimeter er vejen frem,alt andet bliver gætterier.

• Flemming  F
    Flemming F Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   4. apr 2016 Er bestem ingen haj til det elektriske, men nu har jeg da anskaffet mig en multitester. Men problemet er vel at finde et eldiagram. Jeg ved ikke om det er den rigtige fremgangsmåde, men jeg tænkte på at skille kontakten på højre side af hvor positionerne er 1) Intet lys, 2) Positionslys 3) Nærlys også måle om der kommer strøm i ledningerne når jeg sætter den i position 3) eller er det en dum måde at starte fejlsøgningen på.?

Kommentér på:
Manglende nær + Fjernlys på Dragstar 650

Annonce