Benzinpumpe Ymerha. Benzinpumpe Ymerha.
Jeg har en FZR 1000 Genesis fra 1988.
Har for nylig haft kobling skilt ad og fik skidtet igang igen med bravur. Kørte i 10 min og så døde den.
Jeg har under min adskillelse opdaget en lille kontakt ved siden af benzinhanen. En on/off switch. Anede ikke hvad det var og trykkede (som et lille barn) nysgerrigt på den.
Jeg har nu fundet en aflang føler-lignende ting der har forbindelse til denne kontakt, ved siden af benzinpumpen. Nå.
Det korte og det lange er at hvis man rører denne føler-dims og sætter tændingen til. Så går hornet igang. Aha. en alarm, måske kombineret med startspærre vha afkobling af benzinpumpen.
Kort og godt. Min benzinpumpe kører ikke. Den klikker bare i relæet. Har prøvet at luse relæet, men det bliver utrolig varmt og der ryger en sikring.
Kan man for Søren ikke køre uden benzinpumpen og i det mindste få skidtet igang?
-Jeg skal have lortet igang. Ud at køre. OG så vil jeg ankomme i kirke den 24. dec. iført MC! Færdig slut.
Nogle ideer?
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 938
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 14
Bensinpumpen skal ikke køre.. men tikke..
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 938
Jeg gjorde så det at jeg koblede pumpen fra. Sørgede for at der var benzin i slangen ned til karburatorerne.
-Og jeg har kørt lige siden. Har ikke kørt på dyret siden august - september!
Tina. Min pumpe plejer at "snorke"
Benzinpumpe Ymerha.