901 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Benzinpumpe Ymerha. Benzinpumpe Ymerha.

Jeg har en FZR 1000 Genesis fra 1988.

Har for nylig haft kobling skilt ad og fik skidtet igang igen med bravur. Kørte i 10 min og så døde den.
Jeg har under min adskillelse opdaget en lille kontakt ved siden af benzinhanen. En on/off switch. Anede ikke hvad det var og trykkede (som et lille barn) nysgerrigt på den.
Jeg har nu fundet en aflang føler-lignende ting der har forbindelse til denne kontakt, ved siden af benzinpumpen. Nå.
Det korte og det lange er at hvis man rører denne føler-dims og sætter tændingen til. Så går hornet igang. Aha. en alarm, måske kombineret med startspærre vha afkobling af benzinpumpen.

Kort og godt. Min benzinpumpe kører ikke. Den klikker bare i relæet. Har prøvet at luse relæet, men det bliver utrolig varmt og der ryger en sikring.
Kan man for Søren ikke køre uden benzinpumpen og i det mindste få skidtet igang?
-Jeg skal have lortet igang. Ud at køre. OG så vil jeg ankomme i kirke den 24. dec. iført MC! Færdig slut. smiley

Nogle ideer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzinpumpe Ymerha.
  • #1   18. dec 2006 hehe Har ikke luset relæet. Men pumpen. Prøvet forsigtigt at give pumpen direkte strøm, uden held. Den snurrer ikke. Træls...

• #3   18. dec 2006 Hej arne..
    Bensinpumpen skal ikke køre.. men tikke..

• #4   18. dec 2006 hehe. Jeg gjorde det at jeg for det første prøvede med direkte strøm på pumpen. Det resulterede i at ledningen blev ekstremt varm.
    Jeg gjorde så det at jeg koblede pumpen fra. Sørgede for at der var benzin i slangen ned til karburatorerne.

-Og jeg har kørt lige siden. Har ikke kørt på dyret siden august - september!
    Tina. Min pumpe plejer at "snorke" smiley Der skal en ny på, men lige nu nyder jeg at jeg ikke behøver bruge et par tusinde på en pumpe før til foråret. thihi

Kommentér på:
Benzinpumpe Ymerha.

Annonce