{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt hjelm design godt / skidt
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.697
    #1   26. dec 2015 Når man ser bort fra designet, som absolut ikke er mig, vil jeg tillade mig at være skeptisk overfor den der hage tingest. Jeg har svært ved at forestille mig at den er særligt behagelig i længere tid - specielt for os med skæg.
    Indtil videre holder de den til et lille marked, så det er nok ikke en hjelm vi får at se her i DK.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #2   26. dec 2015 Lydtæt?

Den har jo en samling hele vejen på tværs, så der må uden tvivl være noget "mere" lyd end fullface hjelme - eller for den sags skyld en FlipUp hjelm. Nok om det - det er ikke lige min kop The, men fint med noget nytænktning.....

• #3   26. dec 2015 ja jeg synes sku héller ikke den er for køn, og vis jeg ligger efter et styrt uden vejrtrækning vil jeg gerne have folk kan få den af uden de skal finde manualer på en app og derefter finde værktøj, vis lukkemekanismen er slået i stykker.
    men lydtøt tror jeg den er da der ikke kommer meget støj fra halsen og op

• Sajmon ™

#4   26. dec 2015 #2 - Ja jeg tænkte det samme, men der er jo en ret svævende definition af "lydsvag". smiley
    Enig - lad os endelig få noget nytænkning.

• #6   26. dec 2015 Jeg synes det er smart fundet på. Er det ikke kun set fra neden at designet er anderledes?

• #7   26. dec 2015 Er der hjelme der har vundet mere lydsvage end andre, og nogen der kan bekræfte det også

• Sajmon ™

#8   26. dec 2015 Schuberth S1 / S1 Pro og C3 Pro er nogle af de mest støjsvage på markedet.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #9   27. dec 2015 Uagtet hjelm/producent....når/hvis der er samling (f.eks. også som C3 Pro), så vil der være støj. C3 Pro har to "samlinger" men knap så store/lange som Vozz.

@Jonas W: Schuberth er kendt for støjsvage hjelme og det er også en sandhed med modifikation. Årsagen til at jeg er lidt forbeholden er, at det også afhænger meget af hvilken MC du har, hvilken vindbeskyttelse der findes- og ikke mindst hvorledes vinden reelt rammer hjelmen. Fra mine glade VFR og Hayabusa tider stod S1 og S1 Pro højt i kurs. Senere har C3 Pro fundet vej til min top-scorer, men dette skyldes måske mere mine sport/touring cykler - deres evne til at lede vinden væk/udenom og mit ønske til komfort og features (SRC Intercom mv.).

• #10   2. jan 2016 Indtil videre har Shark hjelme været fortrukne grundet komforten. Jeg kører mest naked, og den næste mc bliver også en naked med en mindre vindskærm, men det værste er jo når man køber hjelm, at man ikke lige kører 10 km motorvej inden man køber. Tak for svar????

Kommentér på:
nyt hjelm design godt / skidt

Annonce