Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp - Harley kobling
  • #1   25. okt 2015 Købte nye plader midt i juli, de er ikke til meget mere.
    Så snart motoren bliver godt varm, tar koblingen virkelig dårlig.
    Har skiftet "fjeder pladen" til en 20% hårdere men det hjalp ikke

profilbillede
  • #4   25. okt 2015 ring eller kør ud til p.s motorservice i rødovre så klare han det for dig.....

• #5   25. okt 2015 Barnett extra clutch plate I carbon (Ikke Kevlar) og så din stramme fjeder samme med. Det set-up ruller mange 103 inch twin-cams med og kan holde til det. Det set-up kommer også på min nu. Når min motor bliver færdig. Husk at brug god primær olie og skift for hver 5000. Så er olie altid god.

• #6   25. okt 2015 Du kan evt. også se på Barnett Scorpion koblingerne...
    De koster lidt, men de skulle være rigtig gode.

• #7   27. okt 2015 Uhhh mange tak, så er der lidt at arbejde videre med, mange tak for jeres hjælp smiley

* Fenris * Hvor køber du de Barnett carbon plader henne, kan kun finde dem i US

• #8   27. okt 2015 Mht Barnett carbon pladerne, så er jeg ret sikker på de kan købes hos motorcyclestorehouse...
    http://www.motorcyclestorehouse.nl/home
    F.eks. FCH-Custom.dk forhandler produkterne derfra - til samme pris som på websiden.

• #9   27. okt 2015 Du skal bruge den bedste af alle HD dele forhandlere. W&W cycle.
    Gå ind under clutch.
    Så bruger du deres fjeder (165 lbs tryk) og så deres ekstra plate kit i Carbon. Det burde være mere end nok til din motor. Så køb bel-Ray primær olie. Og husk at der er den rigtige frigang på dit kabel

• #10   27. okt 2015 Og så køb en ny hayden kæde strammer til din primær kæde. Den skulle være ret så gode. Jeg sætter den nye de lige har lavet til twin cams på min snart.

• #11   28. okt 2015 lige meget hvad du mangler til din HD så kør ud til mcparts i søborg/gladsaxe......hvad han ikke har kan skaffes inden for et par dage

svend

• #12   29. nov 2015 * Fenris * - Så fik jeg bestilt Barnett extra clutch plate I carbon fra WW, jeg har hørt lidt rundt og nogle mener jeg skal sætte dem i tørre og andre mener det er bedst at ligge den ned i primær olie og så montere dem våde, har du nogle erfaring med hvad der er bedst ?

• #14   30. nov 2015 Tak for hjælpen Steen - De må lige ha en dukkert inden montering smiley

Kommentér på:
Hjælp - Harley kobling

Annonce