{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Speedometer problemer {{forumTopicSubject}}

Hey alle håber der er en venlig/klog sjæl der kan hjælpe mig, har en Yamaha fzr600 92´ som er ombygget så den ligner en r6 fra 2008, er egentlig ret glad for den der er bare bøvl med speedometeret og har ingen ide om hvad der kan lade sig gøre mht ledningsnet/følere osv hvis man gerne vil skifte speedometer. Det virker nemlig ikke så snart man runder 150 begynder den og skrive alle mulige vanvittige hastigheder tilfældigt og er jo meget rart og vide hvor stærkt man kører..:-) Det er noget der er lavet samtidig med ombygningen (hvilket jeg ikk selv har været en del af) og er ikke det originale så tænkte jeg ville skifte det når det alligevel ikk fungerer efter hensigten, mit spørgsmål er så om man kan tage f.eks et r6 speedometer fra 08 eller 05 eller lignende og bruge på den eller skal det være et originalt gammelt et så alt passer sammen..?? Findes der muligheder via universal eller andet jeg kan gøre så jeg ikk skal ha et speedometer fra 92 når resten af den ligner noget der er ret nyt, håber nogen kan hjælpe bare en smule for er hel på herrens mark...?!?!?!?! På forhånd tak...!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedometer problemer
Kommentér på:
Speedometer problemer

Annonce