Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  How to get your knee down
  • #1   16. sep 2006 Yup - that pretty much sums it up..;-)
    Fin lille video.


  • #2   16. sep 2006 Pjat - det der kan alle dæk. Men tilliden er selvsagt større med et godt dæk...;-)

  • #3   16. sep 2006 Ja det skal da prøves en dag...

  • #4   16. sep 2006 lækkert klip.. det kan bruges!

  • #5   16. sep 2006 Når først man har fundet teknikken ligger det helt naturligt, man kan slet ikke lade være ;o))) Griner!!!!!

  • #6   16. sep 2006 Det skal da helt klart prøves. Han forklarer det på en rigtig god måde, med døren.

  • #7   16. sep 2006 jeg har også et par billeder på min profil (cbr 600) der viser det i praksis ;o)))))

  • #8   16. sep 2006 What you don't wanna do:

    Hvis vi snakker om knee-downing med henblik på fysikken er det vigtigt at huske på følgende.
    Når du kører rundt i en rundkørsel og prøver at få dit knæ i jorden vil du højst sansynligt få mere og mere fart på jo flere omgange du tager i træk. Til sidst vil du, hvis du ikke er opmærksom, komme til at køre så stærkt at du ikke kan dreje ordentligt.
    Altså: Svinget bliver for skarpt til at du kan tage det med din høje fart.
    Derfor: Keep your eyes on your dials.

    Har nogen af jer spillet GranTurismo4? Dér var der en bane i "License tests" hvor man kørte rundt og rundt i en gul Corvette C5. Husker I det? Dér var ideen at man skulle køre stærkere og stærkere indtil bagenden automatisk røg ud. Herfra skulle man prøve at kontrolere bilen og holde linjen stram om midten af rundkørslen.
    Det samme vil ske med en motorcykel. Hvis du drejere skarpere end du fysisk burde vil du i onde tilfælde forvirre din maskine, og bagenden eller forhjulet kunne finde på at skøjte.

    Dette er bare en advarsel til jer.

    Good luck and have fun,

    Røssi


  • #9   16. sep 2006 Som sagt så vil jeg skide gerne lærer det, men jeg er bare lidt rad for at vælt med min mc. Hvor stor er sandsynligheden for dette? og er det noget man lærer hvis man tager til en banedag??

  • #10   17. sep 2006 Jeg har så for første gang været nede med knæet fredags men det var ikke meningen nu tror jeg jeg har det:)
    Bare kør 200km/t på landevejen om aften med mørk visir og bare vent til et sving så er den der hehe:) Det virkede for mig men gør det aldrig mere.
    Jegt tror også jeg vil ud på en bane en dag er der nogle der ved hvor osv.


Kommentér på:
How to get your knee down

Annonce