{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lås til Mc
  • #1   11. apr 2015 jeg har kædelås og skivelås og wire på hvert hjul smiley plus en alarm der går ind til sove værelset smiley hehe lydløs udenfor selvfølgelig hehe og så har jeg et alubat bag døren smiley

• #2   11. apr 2015 16mm protector chain http://lockitt.com/chain3.htm#19_1
    Deres gulv anker med nævnte kæde igennem, og så igennem stellet på motorcyklen, så kæden nærmest danner et V (dvs. kæden ligger ikke løst på gulvet, og det er dermed svært for tyven at bruge vægtestangsprincippet med en stor boltsaks)
    ABUS Detecto 8077 på skiven foran.
    Kryptonite New York Fahgettaboutit igennem bagsvingeren, så baghjulet ikke kan roteres ret meget.

Udover det står cyklen i aflåst garage med alarm til vagtmand.

• #3   11. apr 2015 bag låst dør med kamera overvågning, abus skivebremse lås med alarm og GPS sporing... + de 3 viste håndkanoner..

profilbillede
  • #4   11. apr 2015 tja... det blev jeg ikke helt klogerer af :D... når vi er i sæson, ville i så tage en skivebremselås eller kæde med, hvis i skulle holde nogle steder uden opsyn af mc i noget tid?

• #5   11. apr 2015 En skivebremselås er bedre end ingenting og let at have med, men en tyv kan blot skrue din skive løs og så trille af sted med maskinen en skivelås med alarm er lidt bedre, men kun hvis du kan høre den. Regn ikke med at andre reagerer. Desuden skal du være meget forsigtig for ikke på sigt at slå malingen af dine fælge.

En kraftig kædelås er mere effektiv men fylder også meget mere og er tungere.

• #7   11. apr 2015 Abus kædelås extreme 59
    Abus skivebremselås med alarm detecto 8077.

Kommentér på:
Lås til Mc

Annonce