{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.734 visninger | Oprettet:

Thomas B
Thomas B
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 24

Lås til MC {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg får min første MC leveret i morgen, og da jeg skal have Kasko på den, er der specielle krav til lås/alarm.

Følgende er på listen over godkendte, og er umiddelbart den jeg vil købe:
Abus bremselås Granit Detecto X-plus 8077

Mit eneste spørgsmål er bare, om i har en idé om, om den passer på en Honda CBF 500?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lås til MC
  • #1   4. maj 2013 Mon ikke den gør smiley
    Nu kender jeg ikke den nye, men den gamle er temmelig stor, og lidt træls at have med i lommen.

Husk også at få en gps tracker på dyret. Tyvene er langfingrede. Og du er bedst hjulpet ved at få den installeret inden dit første "TYVERI" Topic herinde smiley

Tillykke med din nye mc.
    Mvh Brian

• Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 24
    #2   4. maj 2013 Tak for svaret, Brian.
    Har du mulighed for at sende et link til en sådan GPS tracker? Jeg er uklar over hvad det er smiley

Thomas

• #3   4. maj 2013 Jeg bruger disse.:
    (link fjernet)

Men der findes mange alternativer.

Mvh Brian

• #4   4. maj 2013 Thomas
    Inden du sætter din lid/investering i en tracker, syntes jeg lige du bør se her:
    http://www.ioffer.com/si/gps+jammer
    Jeg ved godt, at Brian S er af den opfattelse, at jammere ikke anvendes, men spørg evt en ansat i forsikringsbranchen. De har typisk et andet syn på sagen.

• #5   4. maj 2013 Poul . .
    er ikke i tvilv om div tyve svin bruger disse jammer... men der er vel ingen grund til bla du udbreder iden ..

mvh

• #6   4. maj 2013 @poul.

Dine indlæg er utilstedelige. Jeg har faktisk på fornemmelsen at du er mc tyv...
    Du kommer konstant med dine usande påstande, og det burde du ikke. Da de kun har til formål at finde så få stjålne cykler som muligt....

Fakta.

En jammer kan blokere for ethvert mobil signal!

Når en jammer er aktiveret kan man ikke bruge sin mobil, eller få SMS fra sin tracker. Dette kan bruges af professionelle tyve til at få meget dyre biler ud af landet. Det er endnu IKKE set brugt på motorcykler.

Det kan også bruges mens man prøver at finde en tracker.... Men den viser ikke om der er en skjult tracker på køretøjet..

De mc'er som havde en tracker monteret ved tyveri de sidste par år på mcg, er blevet genfundet.

Det er MEGET ulovligt at have/bruge en jammer.

Den almindelige mc tyv, har INGEN jammer.

De tests der har været, hvor der har været monteret passiv tracker har "tyvene" IKKE fundet dem.

Skulle man være så uheldig at få stjålet sin mc af en tyv med en jammer. Så er det eneste man kan ærgre sig over, den sølle pris en tracker har.

Det er 100% fakta..

Poul bruger ikke alarm for den kan smadres med en hammer. Heller ikke en skivelås da den kan fryse springes, og slet ikke en kæde da den kan ordnes på få sek med en accu vinkelsliber.. Modsat en jammer ting som man ikke kommer i fængsel for at besidde.....

Hvor er det fedt at kunne hente sin mc 500m fra sin bopæl i en baggård, hvor palletyven som ikke kunne starte den med en skruetrækker har smidt den, i fin stand, inden hans kammerater har hentet den og splittet den ad i atomer.........

Mvh Brian smiley

Kommentér på:
Lås til MC

Annonce