{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.060 visninger | Oprettet:

Ny Bmw motorcykel - Service ? garanti. {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har købt en ny BMW gs650 Sertao motorcykel, ved bmw forhandler, Xpedit.dk, Ølgod.

Dertil får jeg af vide af sælgeren at det første 1000km eftersyn til 15-1800kr, som består af olieskift + de sætter deres tester på for at tjekke for fejl, SKAL laves nede ved dem. Da det kun er dem her i jylland der har den rigtige bmw tester. Problemet er jeg har 6 timer kørsel hvis det skal laves dernede, og det gider jeg bare ikke smiley

Kan det virkelig passe det kun er dem der kan udføre det service, så maskinen stadig er inden for garantien ? det er ski lidt irreterende, fremover vil jeg jo bare bruge den lokale til de olieskift.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Bmw motorcykel - Service ? garanti.
  • #1   29. mar 2015 100% OT.

Har savlet meget over din gix1000. Og synes du har haft en ordentlig stak dejlige MC'ere...
    Jeg er nød til at vide hvorfor ( i hulen) du har valgt en sertao ?? smiley

Mht service, så havde jeg sagt fuck til BMW tester og garanti. Og selv skiftet den olie.

Mvh Brian smiley

• #2   29. mar 2015 Og jeg havde smilet på hele turen til forhandleren.. ALLE 6 timer ;O)

• SC
    SC Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 18
    #3   29. mar 2015 Der er lang vej fra Tyskland til Ølgod!!!. 6 timer er godt nok langt væk fra Ølgod, skal du svømme med BMW på nakken fra Samsø af???.

• #4   30. mar 2015 Er Bmw fan, og sku bruge en cykel der ku klare noget MC ferie i bjerge, grusvej, og mange km. 600km er tur/retur.,

Vil da bevare min 2 års garanti, så skal ha de stempler i bogen korrekt., men er dælme træt af og bevæge mig 6 timer på de veje lige der, og så for et olieskift.

• #5   30. mar 2015 Håber du bliver glad for den, Jeg havde 3 døgn på en i Malaga i januar.. Det var RIGELIGT til mig smiley
    Den har dog et kæmpe +.... Den varmer så meget i håndtagene at man kan stege bacon på dem smiley

• #6   30. mar 2015 det jo heldigvis en smagssag om man kan lide den slags cykler eller ej + hvad de skal bruges til smiley

• #7   26. maj 2015 Ja kan passe og fra næste år, er der kun dem.

Hvis man ikke holder sin service ved dem fra falder garantien.

Min sidste BMW er købt, ville have haft en S1000XR også med er droppet..

BMW taber mange kunder på den konto.

Der findes ingen regler som med biler,, indenfor motorcykler,, har haft fat i Frobrug.dk. samt EU forbruger.

Kommentér på:
Ny Bmw motorcykel - Service ? garanti.

Annonce