{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.716 visninger | Oprettet:

max D
max D
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 2

bmw r1200gs 2013 {{forumTopicSubject}}

Kæmpe nitter .BMW r 1200 gs årgang 2013. året motorcykel.
Bremseskiven bag på er lavet af gamle vandrør. den er slidt op efter 10 000 km, det er sku for hurtigt og for dårligt. har kørt 40 000 km på min harley Davidson. og der er bremse skiven ikke på minimum mål endnu.. BMW siger køb en ny skive, Tak for det siger jeg bare.. d.v.s 10 000 km, Ny Bremse Skive bag på + bremseklodser ca 2500 kr + montering hvis ikke man selv kan lave den. jeg troede BMW stod for 100 % kvalitet. Cyklen kører super fint, og bremser nu også super godt, en fed knallert, Men dårligt af BMW fabriken at montere kina skive bagpå, De skulle da bare levere en ny skive uden beregning, og så lige kikke japanerne og evt harley Davidson over skulderen, for de kan da lave bremseskiver der holder noget længere end 10 000 km

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw r1200gs 2013
  • Finn I
    Finn I Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 5 Følgere: 1 Svar: 23
    #1   21. sep 2013 Hej Max, jeg har faktisk overvejet at investere i sådant en bimmer galopjern, men jeg har hørt mange dårlige ting efterhånden, og specielt er det underligt at de ikke selv om vi skriver 2013 ikke kan lave ordentlige girkasser (japanske) som går som smør og ikke er KLONK agtige, selv deres 6 cylindrede tourer er udstyret med KLONK girkasser, .....jeg køber en Triumph istedet...og tak for advarslen

• #2   21. sep 2013 Smid da nogle billeder ind af dine fine mc´er. Måske der kommer en uoriginal skive på et tidspunktm som kan holde længere, man har da lov at håbe. smiley

• #3   21. sep 2013 Og for et par måneder siden var det en FJR ejer der hostede over samme problem på en Yamaha........Det gør da ikke resten af cyklen til noget skod. Det er lavet af mennesker og til mennesker. Den dag der kører i smør det hele og koster gratis, så er det på tide at vågne op af middagsluren.
    Du henviser til "årets motorcykel" - har du tjekket med de andre nominerede efter 10000 km ??
    Op på hesten igen........eller køb en Harley igen.
    ;O)

• #4   21. sep 2013 Synes osse at det lyder underligt at skiven allerede er slidt efter 10.000 km, men måske skulle man kigge på din kørestil?? Nu kender jeg dig selvfølgelig ikke, men hvis du nu har kørt meget bjerg kørsel eller noget i den stil - tænkte jeg at måske det kunne være årsagen? Ellers ser den da godt ud....

• #5   21. sep 2013 Måske har ESP systemet,eller hvad det hedder, været en del i drift ? eller virker det kun på selve motorstyrring.
    Min Burgman var også hård ved bagbremsen, men den blev også brugt en del, så jeg var nok selv skyld i det.

• max D
    max D Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 2
    #7   25. sep 2013 Der er nyt i sagen omkring mit indlæg. Jeg skrev at BMW sagde køb en ny skive. hvilket også var rigtigt på det tidspunkt jeg skrev indlægget. Men jeg kontaktede forhandleren igen mandag og sagde det ikke kunne være rigtigt, Hvor efter han fortalte at han havde skrevet til BMW efter jeg var kørt. Og BMW har nu vendt tilbage og sagt VI GIVER KUNDEN EN NY BAG BREMSE SKIVE....

SÅDAN skal det lyde....., Når man slår sig op på at sælge en super Eventyrmotorcykel. Hvilket det er. SÅ BMW må lige få et par stjerner på den.

Syntes lige denne info fortjente at komme med. som slutning på historien

• #8   25. sep 2013 Tak for info........
    Go' stil !
    ;O)

• #9   29. sep 2013 Super godt at høre...forsat go fornøjelse med den fine Bimmer.....

• #10   1. sep 2015 opdate på den fine bimmer ??

• #11   1. sep 2015 Tror aldrig jeg har skiftet en bagskive.....................

Kommentér på:
bmw r1200gs 2013

Annonce