1.122 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

samtale anlæg Interphone samtale anlæg Interphone

Hej alle.

Skulle nogle være interesseret i at købe Interphone samtale anlæg, kan vi konstaterer at de virker kannont, MEN gennemse alle modeller da det ikke bare er at købe den sidste nye, da de forskellige modeller har forskellige funktioner alt efter hvad man vil bruge dem til.
Tjek evt denne side:
http://interphone.cellularline.com/en/motorcycle/communication/interphone/

Mvh Torben

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  samtale anlæg Interphone
  • #1   24. dec 2014 Øøøh ja? Der er forskellige modeller, som kan forskellige ting - og nogle er dyre end andre? Lidt ligesom GPS'er, TV mm.
    Der er endda også andre mærker end Interphone smiley

• #2   24. dec 2014 Jeg har lige købt et Cardo Scala G9X. Indtil videre fungere det ganske fortrineligt. Både radio og telefon spiller bare. Den eneste grund til at det blev Cardo, var simpelthen at jeg hørte en masse godt omkring mærket, så man skal ikke kun kigge pris og behov. Spørg og lyt til andre der har prøvet det mærke man nu er blevet interesseret i !!!!
    God jul til alle og godt nytår..

• #3   24. dec 2014 Jeg har lige fået to sæt hjem fra Kina. 520 kr. i alt.
    Dertil bestilte jeg tre ekstra headset for 110kr.
    Fantastisk klar lyd og stor rækkevidde.
    Så nu er vi klar til at snakke - telefon - musik og gps smiley
    Heldigvis er der også en sluk knap smiley

• #4   24. dec 2014 Jeg og en ven har med stor succes brugt Sena smh10, siden vi fik kortet i april og det er super godt! Det er det foretrukne i USA og det som alle de kendte moto vloggere køre med, hvilket siger lidt om kvaliteten. De har lige lavet en ny model som hedder 20S som skulle være endnu bedre smiley

• #5   25. dec 2014 Ro er også dejlig når man kører smiley

• #6   27. dec 2014 En gut jeg følger på Youtube har testet Cardo Scala G9X. Men bare en skam at de forskellige system ikke kan samarbejde sådan at man kunne koordinere et stort "træf" samlet, men istedet er nødt til at klynge sammen med dem med samme headset som en selv.

• #7   27. dec 2014 interphone nyeste f5 kan parres med andre mærker smiley

Kommentér på:
samtale anlæg Interphone

Annonce