1.235 visninger
|
Oprettet:
Problemer efter skift af udstødning {{forumTopicSubject}}
Hej kloge hoveder
Efter at jeg har skiftet fra larm potte til standard udstødning på min suzuki gsxr 400 gk76a, så kan den ikke køre hurtigere en 40 km/t. Den trækker lige i starten, men så stiger den i omdrejninger uden at køre hurtigere. Er der nogle som har nogle forslag til hvad der kunne være galt?
På forhånd tak
apr 2014
Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 441
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
apr 2014
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 14
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Har du en værkstedshåndbog?
apr 2014
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 14
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Snegl og kabel skal justeres så der er ca 10mm frigang i grebet målt ude for enden.
apr 2014
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 14
maj 2006
Følger: 113 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.092
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.125
Links til Honda's japanske bøger i tidligere beskeder hjælper dig sikkert også til Suzuki's
Problemer efter skift af udstødning