2.830 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Blinklys/katastrofe blink virker ikke? Blinklys/katastrofe blink virker ikke?

Hej har lige købt mig en skøn gsr 600:)
Men har lidt problemer. Blinklys virker fint, men hvis jeg trykker på katatrofeblinket blinker alle blinklys kun én gang og så stopper de. Herefter virker blinklysene ved almindelig højre/venstre brug ikke. Hvis jeg slukker maskinen og for strømmen og tænder igen, så virker blinklysene normalt igen, så længe jeg ikke trykker på katastrofeblink.

Nogen der kan hjælpe med hvorfor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinklys/katastrofe blink virker ikke?
  • #1   18. aug 2014 har der siddet led blink på som er taget af ? måske sidder der et relæ på som er beregnet til led blink ? ellers prøv et nyt blinkrelæ det kunne være det der er synderen
    smiley

• #2   18. aug 2014 Har helt samme problem - dog kan jeg få mine til at blinke igen, mener bare jeg trykker på midten af blinkknappen - så virker de som før.

Men fik den til mekanikeren for noget tid siden, han sagde at det var pga billige eftermonteret blinklys og relæ - sagde alt skulle skiftes - nok ca 2000-2500,- ialt - det havde jeg dog ikke lige råd til i det øjeblink, og har næsten helt glemt det igen, for bruger aldrig nødblink.

Men det ville sgu være rart hvis det virkede, så lytter lige med (i håb om en billigere løsning end alt skiftet) smiley

• #3   18. aug 2014 Efter en våd tur til Norge har jeg også lidt udfordringer... http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/213125-fejl_i_blinklys__suzuki_gsr600_08#newest

• #4   18. aug 2014 Har selv samme problem på en Honda med originale blinklys, men jeg tror det netop stammer fra katatrofeblinket (kontakten) tænker det er værd at prøve at give kontakten noget kontakt rens eller skille håndtaget og se om kontakten trænger til en afrensning.

• #5   18. aug 2014 Er det ikke stort set umuligt at skille sådan en kontakt af? (Synes jeg det ser ud til, ved et hurtigt kig?)

• #6   18. aug 2014 har fundet ud af at min også kun driller efter en tur i regnvejr!

og foran har den selvfølgelig standard blinklys på, men bag på er det rizoma diode blink med relæ også smiley men det er bare ikke noget billigt noget jo..

Bruger heller ikke lige frem mit katastrofe blink særlig ofte, men det er rart at tingene bare virker smiley

• #7   18. aug 2014 Min driller konstant.
    Nej, dem på værkstedet anbefalede mig også at købe Rizoma - men kan ikke se at de skulle lave et der var den ekstrapris værd - fremfor mange andre blinkrelæ smiley

Ja selvfølgelig det skal jo virke smiley - Det sikkert lovkrav at det virker, men er ikke sikker

Kommentér på:
Blinklys/katastrofe blink virker ikke?

Annonce