1.414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Mærkelig lyd ved tænding Mærkelig lyd ved tænding

Heysa alle sammen
Så kommer der endnu et ''dumt'' spørgsmål fra min side hehe smiley
Suzuki LS 650
Jeg har haft mit batteri til ladning og har sat det på mc'en og ville så prøve at få lidt liv i den. Men men men når jeg trykker på starteren kommer der bare en mærkelig lyd jeg ikke har hørt før?
Men der er lys i lygterne, så det er ikke fordi batteriet ikke sidder ordenligt på... Er der nogen der ved hvad dette kan skyldes, og i så fald hvad jeg kan gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelig lyd ved tænding
  • #2   18. jul 2014 Kunne du måske beskrive lyden? Det er svært at diagnosere "en mærkelig lyd" smiley

Er det en klik lyd? Hvis det er så er enten dit batteri eller starter/relæ færdigt. Nok dit batteri eftersom at du har pillet ved det smiley

• #3   18. jul 2014 Der er ikke strøm nok på batteriet til at trække starteren..

• #4   18. jul 2014 Til Johan p : de 2 sikringer der sidder under sædet fejler ikke noget. men ved ikke om der er flere på suzuki LS650?

Til arsukfjorden : Jeg har ladet på batteriet præcis lige som jeg plejer når jeg ikke kører på mc'en FX i vinterperioden...

• #5   18. jul 2014 Prøv med startkabler fra en bil.. Hvis det kan trække starteren, skal du nok købe et nyt batteri..

• #6   18. jul 2014 Alting kan gå i stykker. Alting inkluderer også dit batteri.

Har du en bil eller anden MC med batteri? Eller en ven med et batteri? Pil batteriet fra(du behøver ikke fjerne batteriet) din LS650 og slut et andet batteri(som du ved virker) til. Hvis motoren nu kan starte så er det dit batteri ser er færdigt og du må købe et nyt. Hvis den stadig ikke vil starte, så er din starter færdig og du må købe en ny. Eller der er en løs forbindelse mellem relæ og starter.

• #7   18. jul 2014 Simon H og jeg er vist meget enige smiley

• #8   19. jul 2014 Prøv at rense polerne og ledningerne du sætter fast på batteriet med en grydesvamp, så de/det bliver helt blank og prøv igen, oplevede det samme på en vfr,,,,,,,da jeg havde renset, var problemet væk resten af sæsonen, nu gør jeg det altid, når jeg sætter batteriet på til sæsonstarten..Vh

• #9   19. jul 2014 mange tak Keld det prøver jeg

• #10   19. jul 2014 Det er jo ikke sikkert det virker/ er det, men værd at prøve, ved min var der også lys i instrumenter og lygte, men den sagde bare klik og var død derefter, indtil jeg fik renset poler og tilslutningsledningere/ kom med opdate når du har prøvet, hvis det ikke virker, ville jeg prøve det de andre foreslår. Vh

• #11   20. jul 2014 Tusind tak Keld det virkede helt perfekt smiley så nu kører den bare som en drøm igen smiley

• #12   20. jul 2014 Det er sku da bare super, god sæson

• #13   21. jul 2014 mange tak i lige måde

Kommentér på:
Mærkelig lyd ved tænding

Annonce