{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Hjælp til LED/glas pære {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er ved at sætte en extra LED baglygte på min mc
Denne her http://www.kgi.dk/product-15785-629.php
Og alt virker som det skal bortset fra baglyset
Den originale lygte er en med 2 5w/21w 12v pære
LED baglyset og nr. plade lyset virker fint når jeg ikke har tilsluttet den originale lygte men når jeg så sætter den originale lygte til er det kun nr. plader lyset der virker men hvis jeg bruger pærer i den originale lygte uden bremselys i virker den også som den skal
I LED lygten er den ledning som er til baglyset og nr. plader lyset den samme

Kan det måske hjælpe at bruge LED pære i den originale lygte...

Mvh

Palle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til LED/glas pære
  • #1   12. jul 2014 Det lyder mest som om der en stelforbindelse der ikke er sluttet rigtigt til.

• #2   12. jul 2014 Det skal lige siges at jeg har prøvet med en helt ny stel til LED lygten ...skal også lave det samme på min kone's mc men den gør det samme som min...igen piller man den original lygte fra virker det helt fint

• #3   12. jul 2014 Husk nu at det i kalder stel bør være en direkte minus og ikke bare en ledning der er monteret et tilfældigt sted på stellet

• #4   12. jul 2014 Det er det også ...det er en ledning det er sat på nette..har lige prøvet noget ...og det der er galt er at lige så snart der kommer en pære i hvor 21w delen er ok så kan LED lygten ikke men nr. plade LED lyset kan godt

• #5   12. jul 2014 Har også lige målt at der er over 12 volt mellem gul (kørelys) og stel i LED lygten

• #7   13. jul 2014 Har du prøvet med motoren startet?
    Det kan være spændingen er for lav på batteriet og så er der ikke strøm nok til dioderne når du kobler den almindelige pære ind.

• #8   13. jul 2014 Johan P :
    Jeg er laver det samme på min kone's mc med en lygte magen til og den gør også det samme ..det kan godt være der en fejl i lygten men så er den i begge to

Steen (Stevns) S:
    Den gør det samme også men motoren startet

Kan bare ikke forstå at det hele virker hvis bremselyset er sprunget i original lygten
    Kan det mon hjælpe at bruge nogle led pære i original lygten

• #9   13. jul 2014 Det er vel ikke selve pæren der er defekt?

• #10   13. jul 2014 Matthias H. M:
    Jeg har prøvet med flere pære i ...og det er det samme.....så det tro jeg ikke det er der for

• #11   13. jul 2014 "hvis jeg bruger pærer i den originale lygte uden bremselys"

Du kan ikke montere en pære(5W) uden bremselys i din baglygte uden "vold".
    Der sidder de små tapper på siden og de er IKKE placeret ens på en 5W(uden bremselys) og på en 5/21W(med bremselys) og polerne i bunden af pæren er heller ikke ens. Det lyder som om du har fået monteret den nye baglygte på stoplyset og når du sætter en 5W pære i giver den forbindelse via polen i bunden af pæren der så forbinder de 2 ben der sidder i bunden af fatningen.

• #12   13. jul 2014 Det er 5w/21w pærer jeg bruger i original lygten men jeg prøvede med en pære hvor bremselyset var sprunget og med den pære virker LED lygten helt fint ....men når jeg så bruger en pære hvor bag og bremselyset virker så er det at LED lygten laver bøvl ....også uden at bremselyset er tændt men bare at det virker er nok til at få LED lygten til at spasse ud

• #13   14. jul 2014 Bare lige en update ...jeg har nu sat LED/diode pærer i den originale lygte og nu spille det hale bare

Kommentér på:
Hjælp til LED/glas pære

Annonce