785 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til valg af blink! {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke hvilke blink jeg skal vælge, så vil gerne høres jeres mening.
Det skal ikke være led blink, eller integreret baglygte med blink fordi jeg synes det er for farligt.
Spørgsmålet er om det skal være miniblink eller om jeg skal skifte det originale glas med Smoked.
Se albummet her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9686
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.938
Men når det så er sagt, så er fake carbon noget af det grimmeste IMO
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 146
Integreret baglygteblink er jeg enig med dig i er for farlige - det ser smart ud men er ikke tydlig nok... nå ja og ulovlig.
Ellers tror jeg der er meget forskel på hvilke led-blik du køber og hvor tydlige de er.
Jeg har selv watsen led blink foran som flugter med kåben. De laves specielt til hvert mærke så en diode lyser til siden og 2 er specielt viklet fremad alt efter mærke. De er i hvert fald synlige og ikke farlige at køre med.
Til bagblik har jeg rizoma - som også er led. Der er det ikke så meget vinklen - de peger jo bare lige bagud - men de er mindst lige så kraftige som de originale. Nogle synes risoma er noget skrammel - mine fungerer fint og jeg synes designmæssig de er noget at de flotteste på markedet.
Det er jo smag og behag men nogle led virker altså - men er du ikke interesseret i led så bare glem mine input - du har jo valgt den rigtige mc! så den kører jo lige godt om du vælger nogen af de "alm" blink du kigger på
Hjælp til valg af blink!