Karburator løber over Karburator løber over
Hej folkens
Jeg har haft mine karbs ude for at rense dem - Hvilket var en succes - Men desværre er en eller to af dem begyndt at løbe over, efter jeg samlede dem. Dette var ikke et problem, før jeg skilte dem ad.
Første gang jeg satte dem i, var det lige så snart, jeg slog tanken til, så pissede benzinen ud af drænene.
Jeg skilte dem ad, men kunne ikke se noget problem, så jeg rensede af, flexede flyderne og så om alting sad som det skulle.
Da jeg afprøvede dem nu, var overløbet reduceret til en vedvarende dryppen, så de skal af igen.
Nu har jeg to spørgsmål:
1. Hvad kan forårsage drypperiet?
2. Kan jeg afprøve, om de holder tæt uden at skulle have karburatorerne på, for der er en del arbejde bare i det.. ?
På forhånd tak
dec 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 117
Det kan også være at svømmerne hænger lidt, det kan du dinde ud af ved at bruge håndtaget på en skruetrækker og banke nogen små bank på svømmehuset, så skulle det gerne gå væk igen.
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
apr 2014
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
okt 2004
apr 2014
Det var en rimelig god slat - Nok hvad der svarer til 1-2 fingerbøl.
okt 2004
apr 2014
Og hvis der er, hvad betyder det så?
mar 2013
Følger: 5 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 509
You should also check the float hights and the fuel level in the carbs. It is pretty easy to do, just get a transparent tube and connect it to the hole at the bottom of the float chamber, let the fuel run in to the tube and hold it up against the side of the carb. That way you can see the level of fuel inside the carbs by the level in the tube. There should be a measurement you can use in your manual. It also lets you know if the valves are leaking if the level doesnt change when you change the float height.
Best
Tim
okt 2004
Karburator løber over