{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

gs500 problem!! {{forumTopicSubject}}

Hej mcg

Min bror har en suzuki gs500 fra 04. den har problemer med gnisten en gang i mellem.

sidst han skulle køre ville den først gniste når man tog tændhætten af og holde den ca 2-5mm fra tændrøret så der kunne springe en gnist der i mellem.

der efter køre den bare rigtig godt, til lige pludselig hvor den dør og man skal gøre det igen.

alle føler og kontakter er målt igennem.

nogen der har en ide


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gs500 problem!!
  • #1   15. jun 2014 De kunne godt lyde som slidte tændrør, har i prøvet at skifte dem ? ellers var det nok et oplagt sted at starte, i kan evt. prøve med en prøvetændrør og se om gnisten er kraftig nok...

  • #2   16. jun 2014 Der er bestilt nye tændrør, havde også selv lidt mistanken. syntes bare ikke at den skulle dø helt smiley


  • #3   16. jun 2014 Undskyld men nu kan jeg ikke dy mig længere.... GS 500 er da godt nok noget af det værste omgang bras... jeg ser SÅ mange topics med den ellers "uopslidelige seje perfekte hverdags jernhest" omrking folk der ikke kan få dem til at fungere.

    Jeg tror det er spolerne der danner gniserne der skal skiftes.

    Jeg havde selv problemer med min kærestes. samtlige problemer... falsk luft, spoler der skulle skiftes osv osv..


  • #4   16. jun 2014 okay må prøve lidt forskellige ting.

  • #5   16. jun 2014 #2
    Et tændrør kan blive så slidt at det stort set ikke kan gniste når den sidder i maskinen, men tager man den ud, så gnister den fint, så prøv med et par nye pløkker, det er en billig ting og er det ikke dem, så skader det nok ikke at få dem skiftet alligevel...


    #3
    Tror ikke du kan finde en bil/motorcykel/scooter der ikke har haft problemer på et tidspunkt, måske er grunden til at der er mange der skriver om GS500 at der er så mange af dem.
    Jeg har selv en og den køre som en drøm, den har så også kun kørt 3600 km.

    I mine unge dage (1991) havde jeg også en, kørte næsten 60000 på den, uden den slog et forkert prut.

    Købte så en Kawa der var ikke andet en problemer med den, men som sagt så er der nok ikke nogle der kan sige sig fri for visse problemer...


  • #6   17. jun 2014 Så er der skiftet tændrør, den har ikke gjort det siden men skyder lidt op gennem kaburatoren når man giver lidt håndtag , er det normalt

  • #7   18. jun 2014 Nej det er ikke normalt, Tror du skal prøve at få synkroniseret og trimmet karburatorene, samtidig er det nok en god idé at gå vakuum slanger osv i gennem.

Kommentér på:
gs500 problem!!

Annonce