HJÆLP! Installation af LED lys driller {{forumTopicSubject}}
Hej hej MC
Jeg er i gang med at installere LED lys på min KTM 660 SMC 2004 motard cykel.
Det drejer sig om baglygte med integreret blink og 2 LED blink foran. Forlygte er stadig original.
Problemet:
Når jeg blinker, eksempelvis til venstre, blinker det normalt i venstre side foran, MEN den blinker også meget svagt i højre side foran. Bag på blinker begge blink sjovt nok ??
Hvad kan årsagen være her?
Jeg har en idé om at baglygten måske er i stykker, fordi nr. plade lyset aktiveres i stedet for bremselyset når jeg bremser. Kan dette være årsagen?
LED relæ er installeret også. Cyklen er uden batteri.
Tak for dem der gider at bruge tiden på at hjælpe mig
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 16
Kender det problem fra da jeg havde scooter, der fuckede det hele os op når jeg ik havde batteri på. er det monteret korrekt med ledningerne?
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 5 Emner: 61 Svar: 289
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.325
Kig evt her for hjælp til fejlfinding: http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/175763-led_blink__modstand_
jul 2011
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 71
Hmm okay. Jeg ved ikke om jeg måske har sat bremse lyset sammen med kørelyset og kørelyset sammen med bremselyset så nr pladelyset aktiveres når jeg bremser. Dvs. der nok konstant er bremselys på ??
Men burde det have noget at sige med blinklysets funktion ?
aug 2011
jul 2011
Sætter jeg original blink på foran ugen i stedet for LED, stadig med led baglygte med integreret blink virker de fint?
Hvorfor vil den så ikke med LED i front?
aug 2011
Hint: Hvis du har en enkelt indikator pære i dit instrument kan du også få det til at virke ved at fjerne den
jul 2011
Jeg tror jeg prøver det med at fjerne pæren i instrumentet. Ellers må jeg i gang med noget ensretter halløj.
Jeg har efterhånden installeret LED på mine 3 forrige cykler, men aldrig løbet på dette problem før.
Men tak for hjælpen
aug 2011
HJÆLP! Installation af LED lys driller