{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.308 visninger | Oprettet:

Installation af bil-anlæg i Fabia {{forumTopicSubject}}

Hej.

Søger hjælp omkring installation af følgende anlæg, (link fjernet) i ny Skoda Fabia.

Er dog noget i tvivl "om det er lige til". Spurgte sælgeren der sagde det var en slags plug and play, men ved ikke om jeg skal tror ham.

Ser man på ovenstående anlæg er det lavet som standart størrelse a la en cd-afspiller hvor skærmen kører ud.

Det monteret anlæg i Fabiaén er derimod ikke et "standart" anlæg i størrelsen, se evt. her: (link fjernet)

Nogen som ved om man kan installere det ønskede anlæg eller jeg skal søge efter nogle andre størrelse anlæg og hvad hedder denne type hvs det er?

Håber meget der er en eller flere som kan hjælpe mig med mit spørgsmål. På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Installation af bil-anlæg i Fabia
  • #1   10. mar 2008 du skal ud og købe en adapter ramme hos skoda, som lave det om til det som hedder "1DIN" plads.

Koster nok omkring 2-500,-

Derefter er monteringen lige ud af landevejen. det gamle ud og nye sættes i, kablerne er og plug and play.

Men ellers skriv på BILgalleri smiley

• #2   10. mar 2008 Uanset om du vil have installeret et 1-din eller et 2-din anlæg skal du have en nu plade/adapter ramme.

Men ja du kan sagtens skifte radioen ud, den er nemlig monteret med standard iso stik.
    Bare af med rammen rundt om, ud med de 4 skruer der sidder og holder radioen.
    Easy peasy

Kommentér på:
Installation af bil-anlæg i Fabia

Annonce