1.055 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

casper C
casper C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Har ingen gnist Har ingen gnist

Hej mc galleri, jeg står med håret i postkassen..
Jeg har en Suzuki ls650 hvor jeg ikke kan få gnist på, der er ny spole på, og har målt Pick up ud og den er som den skal være, har opdaget at dødmands knappen er defekt så den er kortsluttet.. Jeg har målt sidestøttebens kontakt og der er forbindelse igennem i lukket og åben tilstand... Jeg er ved at låne tør for ideer... Hjælp!!!!
( OBS det originale speedometer med kontrol lamper er fjernet, kan det evt have noget med dette a gøre?)
Betaler gerne for hjælpen... Er bosat i Kastrup og den skal være klar fredag så det haster... Hjææææælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har ingen gnist
  • #1   7. maj 2014 Lyder sgu som en hel dags arbejde... Støttebenskontakt, dødmandsknap og en anden samling ved speedometer.... Hvad ellers er der pillet ved på det ledningsnet?

• casper C
    casper C Tilmeldt:
    maj 2014

#2   8. maj 2014 Intet som sådan.. Alle småting er målt ud og kontrolleret, har lodder start knappen da den var i stykker, men kan der have noget at gøre med at den org tank er fjernet der sidder det gamle speedometer i og en masse indikator lys?

• #3   8. maj 2014 Stelforbindele, ellers er det måske den lille boks under sædet der er løbet tør for gnister..

• casper C
    casper C Tilmeldt:
    maj 2014

#4   8. maj 2014 Boks under sædet der er løbet tør for gnister? Det en joke ikke?

Kommentér på:
Har ingen gnist

Annonce