{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FZR 600 " prutter "
  • #1   21. aug 2013 Det er satme sort snak det der...

hvad prøver du at fortælle.. er den utæt eller hvad?? .. og hvad med du med "antænder ikke i udstødningen"???

• #2   21. aug 2013 Kan godt se hvad du mener. Lad mig omformulere det lidt:

Når slipper gassen og lader den falde ned i omdrejninger, laver den en lyd fra udstødningen ala fftt fftt fftt fftt. Lidt som når man lukker luft ud gennem en ventil.

Hvad jeg mener med, at den ikke antænder i udstødningen er, at hvad end der kommer ud gennem min udstødningen ikke bliver antændt i potten og laver et knald, som det ville gøre hvis der var benzin til overs i udstødningsgassen.

Jeg håber det hjalp smiley

• #3   21. aug 2013 Min GS500 gør det samme en gang imellem når den varmer op og den får et hurtigt vrik med håndtaget. Lige i det gassen bliver ført tilbage kan den give en lyd, som kan beskrives præcis som du beskriver det: "fftf.."
    Dog gør min det kun et enkelt stempelslag.
    Så jeg følger lige med smiley

• #4   21. aug 2013 Mon ikke den gør den hele tiden, men at du kun kan høre det, når du lukker ned for gassen..

FZR'erne har lidt svage flanger på forrørene.. prøv at (lytte) efter om det er dem som er blevet utætte..

• #5   21. aug 2013 Hvis det kan hjælpe, er du velkommet til at kigge forbi mit værksted mellem Odense og Nyborg. Kan være vi kan finde ud af hvad problemet er.
    Men skal næsten høre det for at kunne hjælpe.

• #6   21. aug 2013 Min gør det samme, bortset fra at hver 3.-4. gang giver det et ordentligt brag.

Det er en karburatorjustering.

• #7   21. aug 2013 Min egen ide var også, at det måtte være noget i karburatorområdet. Jeg har været henne og kontrollere tilspændingen på flangerne, og alle er spændt med det moment manualen forskriver, desuden er udstødningspakningerne er helt nye, så det må være et eller andet før.
    Jeg må prøve at kigge på karburatorerne og se hvordan de ser ud.

Kommentér på:
FZR 600 " prutter "

Annonce